Gå til innhold

Ultralyd og har avbestilt time, noen som vet ang ny?

Anbefalte innlegg

Jeg fikk ultralyd tid samme dag og tid som min datter begynner sin første dag på skolen. Det er ikke noe jeg skal gå glipp av for alt i verden..

Prøde ringe sykehuset, men der var det sommerstengt (?) Sendte en mail, og fikk svar med engang. Jeg spurte om det var mulig å få ny tid til ultralyd, forklarte årsak til at jeg ikke kunne komme. Og skrev også at jeg alt er i uke 20+5 dagen ultralyd i utgangspunktet var. De svarer at de kan avbestille min time, men de har iallefall ikke mulighet til noen ultralyd før dagen jeg opprinnelig hadde. Om de har noen tid etterpå innenfor normal tid det viste hun heller ikke..

Jeg må jo få ultralyd eller hva?

Fortsetter under...

Når jeg ventet nummer to fikk jeg time til ul to dager etter at vi skulle flytte fra byen vi da bodde i. Jeg ringte sykehuset med engang for å høre om jeg kunne komme noen få dager tidligere. Det hadde de ikke kapasitet til. Så da ringte jeg det nye fødestedet og forhørte meg der og der hadde de fullt frem til jeg var så langt på vei at de ikke utførte ordinær ul. Men kunne komme for en sjekk når jeg var 25 uker. Bare for å se at alt virket normalt.

(vi flyttet fra sør norge til nord norge så var ikke bare å svippe innom for å ta den ultralyden heller :P)

Vet om flere som ikke har fått ny time til ultralyd om den de i utgangspunktet har fått ikke passe, selv om de ringer i det de mottar brevet.

Håper det ordner seg for deg! :-)

takk for svar :-) Jo kan ta privat, å gjør det om jeg ikke får innenfor normal tid. Men planer om å følge ordinær ul og bruke penger på en 3d senere.

Får bare undersøke litt rundt da, ser ikke ut til at jeg får noen ny time der iallefall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...