Gå til innhold

Noen som vet hvor jeg kan gjøre av kaninen min?? Haster..

Anbefalte innlegg

Har prøvd å få solgt den lenge nå, uten respons..Er vel ikke mange som kjøper dyr om sommeren når de fleste er på reisefot.

Vel, nå er jeg snart på reisefot selv, og jeg må kvitte meg med han; FORT!

Hadde det ikke vært for at jeg skal reise, så har jeg måtte kvitte meg med han likevel da jeg er allergisk mot han..

Hvor??

Vet noen om dyrebutikker tar imot slike dyr? Andre tips?

Fortsetter under...

Annonse

Gi han bort i stedet. Jeg ser faktisk etter ny kanin til ungene nå, men jeg må ha jente siden vi har (kastrert) gutt. Men jeg gidder ikke betale for en kanin når man får dem gratis.

Måtte gi vekk jentekaninen som vi hadde, og det gikk 12 timer fra jeg la ut annonsen til hun var gitt vekk. Velskrevet annonse + fine bilder = napp.

Annonse

uff kanin farm hørtes ikke noe trivelig ut.brukes de til dyreforsøk?ring dyrenes hus i bærum.snille mennesker som jobber frivillig og kanskje har plass.dyrebeskyttelsen.eller reis til dyrlegen og avliv kaninen.så det gjøres på en human måte

Du skriver jo ingenting om hvor i landet du holder til, så det å gi deg et forslag på hvor du kan levere den blir noe vanskelig.

Jeg kan ikke skjønne hvorfor du i lengre tid har prøvd å selge den? Er det ikke viktigst at kaninen får et godt hjem, og at du slipper unna allergien?

Jeg ville hørt med dyrebeskyttelsen i området du bor om de vet om noen som kan overta den. Ellers ser jeg i grunn på avliving som eneste mulighet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...