Gå til innhold

til "legene" her inne....:)

Anbefalte innlegg

jeg har silikonbryst og vært plaget siden oktober ifjor med milde smerter i brystene, men aller mest i venstre. Nå den siste mnd har jeg fått smerter nedover venstre arm i tillegg(noe som er bare

Jeg var til legen igår og han skal sende meg videre til sykehuset til plastikk kirurgisk avdeling for å se om det er silikonet som gjør meg dårlig. I tillegg er jeg slapp og uopplagt(kan jo også ha med at vi har barn som er oppe klokken 5 om mårran da hehe)...

Igår fikk jeg sterkere smerter(derfor var jeg til legen)i venstre bryst og ikke noe i høyre, det stråler nedover armen...egentlig er det ikke i selve brystet nå, det er rett OVER liksom og ut i skuldra og nedover til håndleddet...

Jeg blir jo litt bekymret for hjertet, kreft osv...men legen mente jeg var så ung(24 år) at det var lite sannsynlig....

noen som har vært "borti" noe slikt?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143402397-til-legene-her-inne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra du har vært hos legen og er henvist videre, så finner du ut om silikonen har noe med saken å gjøre.

Hvis du bruker p-pille og blir betydelig verre enn du er nå så ville jeg evt kontaktet legevakten i helgen.

Men kan jo være så enkelt at du har bært mini mye på venstre side i det siste og er støl i brystmusklene og biceps - prøv å tøye disse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...