2 gutter og 1 jente Skrevet 15. juli 2011 #1 Skrevet 15. juli 2011 Jeg var til jordmor på onsdag, og hun sa det var 2,5 cm åpent, men mormunnen var fortsatt kantete og litt hard. Hun tøyde så godt hun kunne og jeg blødde litt. det kom pittelitt blod den dagen og natten. så jeg fortsatte bare å bruke et innlegg da for å være sikker. Det kom ingenting ut på hele torsdagen før på natta, da kjente jeg meg sånn "våt" der nede og gikk på do. Da var det litt rosafarget slim som kom ut. Om dette var slimproppen så var den ikke sånn som jeg trodde, for det var ikke noe propp. jeg bare måtte tørke 3-4 ganger og det kom litt slim hver gang så var det ikke mere. Jeg har en uke til termin, men med de andre 2 har jeg gått over termindato og blitt igangsatt, så jeg har aldri hatt noe sånt før. hva kan det være? Kan jeg tillate meg selv å håpe at jeg endelig skal få en fødsel som starter av seg selv?
Up2me Skrevet 15. juli 2011 #2 Skrevet 15. juli 2011 Dette høres absolutt ut som slimproppen! Selv om den kanskje ikke så ut som en "propp" Den gjør vel egentlig ikke det uansett... Kan ikke huske at min heller så ut som en propp, sist gang. For meg høres det absolutt ut som om fødselen kan starte av seg selv denne gangen. Masse lykke til da!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 15. juli 2011 #3 Skrevet 15. juli 2011 Akkurat HVA det slimet er vet jeg ikke, men har hørt det er vanlig å blø litt etter stripping, og litt rosafarget slim er nok også helt normalt i dagene etterpå. Om det er tegn på at noe er i gang er jo ikke lett å si, men et lite håp ville jeg i alle fall hatt hvis det var meg
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 15. juli 2011 #4 Skrevet 15. juli 2011 Min slimpropp så forresten ut som, ja, en propp. Litt som noen andre sier her inne, det ser ut som det som er inne i en drue, litt fast i fasongen og litt blod inni. Men, alle kropper er forskjellige og det som er normalt for noen er ikke normalt hos andre
2 gutter og 1 jente Skrevet 15. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2011 takk for svar, Jeg var ganske i ørska sånn i halv 4 tiden i natt når jeg trippa ned på badet, så i ettertid er jeg jammen ikke sikker på om det skjedde engang Men jeg håper håper håper at denne ungen skal skjønne at den skal ut, uten tvang Jeg har hatt mye kynnere siden denne jordmorundersøkelsen, så jeg håper at de gjør nytte. tanken på å gå over igjen gjør meg nesten dårlig...alle maser jo så fælt rundt meg og kommer med bemerkninger og "gode" råd.
Hormonelle Frikadelle Skrevet 15. juli 2011 #6 Skrevet 15. juli 2011 Det var sånn min slimpropp så ut, og jeg fødte 3 dager etter lov å håpe
2 gutter og 1 jente Skrevet 15. juli 2011 Forfatter #7 Skrevet 15. juli 2011 hohoi...håper så hardt at det er ingen som aner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå