Gå til innhold

Hvem ligner barna deres på?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Begge ligner på pappaen.

Minsdte lignet mer på meg og min familie da an var baby, men nå har han vokst seg mer lik på storebror. Og han er tro kopi av pappaen på den alderen.

Fikk et album av svigers med bilder fra min manns barndom, og hadde det ikke vært for klær og omgivelser kunne jeg faktisk tatt feil og trorr det var min sønn. Det er helt sykt å se på.

Men min samboer er jo en kjekk mann, så det gjør ikke så mye.

Hos meg varierer det litt, de har perioder hvor de er mest lik den ene eller den andre.

Men eldstemann var lik meg de to første årene, så ble hun mer og mer lik faren fram til ca 9 års alderen. Nå er hun 11 og er veldig lik meg, og spesielt bakfra.

Nr 2 er en god blanding av meg og hans farfar

Nr 3 er lik faren

Nr 4 var lik meg og nr 1 de første 3-4 månedene. Nå blir hun mer og mer lik brødrene sine.

Søskenlikheten er det ihvertfall ikke noe å si på ;)

Annonse

Min er ekstremt lik meg, både i utseende og personlighet. Ansiktet ligner, eksakt samme hårfarge, lik kroppsbygning, væremåte og alt er skremmende likt. Mormoren synes det er akkurat som å se meg som liten igjen. Hvorvidt hun også ligner noe på pappaen vet vi ikke da han er anonym donor. Det er sikkert noe hos henne som ligner på han også, uten at vi vet det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...