Gå til innhold

Når de andre har rier/fødsel/ babyer fødes, føles kjipt!!!:-( flere som føler sånn???:(

Anbefalte innlegg

Er ikke til å unngå å overhøre på gaten, venner/ familie/ media at noen skal ha i nærmeste dager, eller just har fått ei/en liten krabat.. Kjennet mange dette svsk. selv som har fått barn tidlig i år, senest for tre dager siiden.. Det er kjempe hyggelig! meeeeen... jeg har ca130dgr igjen til termin(nov) og det føles som en evighet.. Huff.. Dette er nr tre men føles som nr1:-/ som jeg ikke har vært oppi dette på en måte før nå.. Flere der ute som unner/ OG misunner de som er ved veis ende eller har fått???:-/ virker nok smålig, i og med at jeg ikke orker besøke de som just har fått engang, må vel dame meg opp litt:-/

Fortsetter under...

Hei! Jeg skjønner at du blir utålmodig, kanskje det hjelper å fokusere på at du faktisk SKAL få et barn og at det bare er et tidsspørsmål?

Jeg kjenner igjen de følelsene du beskriver fra diverse spontanaborter, men det blir nok litt annerledes. Du ER jo gravid og du er kommet så langt at alt ser bra ut!

Tenk så koselig å besøke nyfødte babyer og vite at om bare noen få måneder er det du som sitter der med en nyfødt i armene :-)

Sett deg små mål underveis. Det har jeg mått gjort. 12 uker overstått, 150 dager igjen, 100 dager igjen, 3. trimester, 50 dager igjen, 1 mnd igjen.

Jada jeg er desperat lei... og det var jeg alerede i uke 8. Har mye plager og etter erfaring fra sist så var jeg forbredt på at det skulle vare i hele svangerskapet... så kanskje derfor jeg var lei så tidlig.

Men når alt kommer til alt så er det verdt det. Men det og ha fødselen som den eneste milepælen kan bli drøyt for noen... så noen mindre mål underveis kan være lurt :)

Takk damer, ser den med å sette deg små mål, det er kanskje det som er tingen foe meg?? Hmmm... Tygge på den litt.. Tips mottad fremdeles med takk

Jeg også syntes det er rart du har disse tankene siden du faktisk ER gravid.

Jeg har selv hatt det veldig vondt med meg selv når jeg har vært hos/med nybakte foreldre, men det var fordi vi slet veldig med å bli gravid og måtte etter flere år gjennom flere prøverørs forsøk.

Er nå gravid med baby nr 2, og jeg prøver å nyte hver dag og tenke på at dette kanskje er siste gang jeg er gravid og har denne spesielle kontakten med barnet inni meg.

Koser meg med sparking og at det er masse liv.

Delmål som de andre nevner er nok sikkert en god idè for deg.

Hva med en kalender der du har nedtelling og krysser av for hver dag?

Da ser du faktisk hvor fort tiden går! Og det gjør den virkelig....

Plutselig har du hendene full med 3 småtroll :o)

Lykke til videre med graviditeten, håper du klarer å kose deg litt også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...