Gå til innhold

Nok en..Hvis du kunne velge: Tynn med små pupper eller kraftig med store pupper?

Anbefalte innlegg

Er så mange kraftige personer som skryter åpenlyst av puppene sine. Jeg er tynn og har små pupper, men å skryte av at jeg er så tynn blir tabu det? Jeg må bare sitte der å være misfornøyde med mine små pupper eller?:P

Hva ville du ha valgt?

Fortsetter under...

Annonse

Tynn med små pupper.

Om pupper er fine avhenger av formen, ikke av størrelsen. Så hvorfor skryte av at man har store pupper?

Jeg er lubben og har store pupper. Selv da jeg var tynn for noen år siden, hadde jeg store pupper. Så jeg kan se langt etter små pupper. Jeg skulle gjerne ønske jeg hadde små pupper, så jeg misunner deg HI, om det er noen trøst :)

Tynn med små pupper.

Som regel (men ikke alltid selvfølgelig) står størrelsen på kroppen og puppene i stil. En lubben person har gjerne litt størrelse på puppene fordi de også består av fett og blir større når man legger på seg. Ei slank jente har som regel også ganske små pupper fordi hun ikke har noe særlig fett på kroppen.

Selv er jeg 15 kilo for tung med litt over middels store pupper (D-cup), og jeg synes store pupper får en til å se enda større/feitere ut.

Vil gjerne ha en nett liten kropp med små pupper.

Annonse

Nå synes jeg tynne damer med små pupper er svært lite feminine og mest av alt minner om 11 år gamle gutter, så hvis jeg ikke har flere alternativer enn disse to må det bli kraftig med store pupper.

Ja det er en liten sannhet i det med guttekropp 18:50, men heller små pupper slik at jeg aldri kommer til å få ryggsmerter pga pupper! Man skal tross alt bli helst 80-90 år.

Synes stor B var mer enn nok når jeg ammet, følte de var litt i veien og ikke minst tunge! Forsto for første gang dette med riktig støtte til bysten. Heldigvis er jeg ikke plaget til vanlig og kommer aldri til å få hengepupp:P

Men man kan klaske i et innlegg for å gjøre seg litt mer proposjonal ihvertfall. Det motsatte kan dessverre ikke de med store pupper gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...