Gå til innhold

Purringer, innkassoer, regninger opp etter øra. :.( Jeg sliter

Anbefalte innlegg

Jeg fikk regninger på 33000 og 17000 i dag, og andre på 1500 og 2000 og 1300.. jeg henger etter med alt....

Jeg sliter så innmari... Jeg gråter nå, hvordan kan dette være mulig, åssen har jeg klart dette.... :-( JA jeg jobber, men får ikke så høy lønn... Bor alene... ble slutt mellom meg og samboern min for 8 mnd siden. og alt har bare hopa seg opp...

Fortsetter under...

Ikke bare la dem være iallefall, ring til inkassoselskape(ne) og de andre stedene der du har regninger og prøv å få til en betalings ordning =) Det eneste de vil er å få pengene sine, så de er villige til å gjøre ganske mye for at det skal gå i orden for deg, slik at du får betalt !

Håper det ordner seg ! =)

Ta kontakt med kommunen eller med NAV for å få økonomisk rådgivning og de kan også være behjelpelig med å ringe rundt til kreditorer for å ordne avbetalingsordninger.

Jeg skjønner at dette er svært vanskelig, men du må be om hjelp eller kvinne deg opp til å ta tak i dette og ringe rundt selv. Du MÅ ta tak i dette nå for det vil ikke forsvinne og det blir bare verre om du lar det skure og gå.

Lykke til!

Ta kontakt med kreditorene. I dag! Forklar situasjonen og si at du ønsker å betale, men at du ikke klarer alt i en smekk. Det er positivt for deg hvis du selv tar kontakt med dem og viser betalingsvilje. Det dummeste du gjør er å vente til namsmannen står på døra.

Neste trekk blir å sette opp strenge budsjetter og følge dem slavisk. Enkelt å si, sjelden så enkelt å gjøre... Men hvis du klarer det over en viss tidsperiode, så får du tid til å komme deg på beina igjen, rent økonomisk og samtidig vil selvfølelsen din bedres proporsjonalt med snøringa på økonomien.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...