Gå til innhold

3,5 mnd og sutrer mye synes jeg, andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns likeosm jenta har begynt å sutre mye. enten om hun er på fanget, vippestolen eller på gulvet. virker ikke så gøy noe lenger.. hun skal hele tiden opp og stresser med å ikke ha hodet nede om hun sitter eller ligger. hun griner ikke liksom, men sånn klaging som igrunnen er skikkelig irriterende å høre på dagen lang :P

Jeg vet liksom ikke om det er noe som er galt eller vondt, men tenker kanskje hun hadde skreket da.. for når hun tas opp og er oppreist er det meste greit, men kan jo ikke gå rundt sånn dagen lang :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Madolyn
Skrevet

Hvs gutten min sutrer så er det enten:

1) sult (kanskje jenta di har økedøgn?)

2) trøtt (kanskje hun vil sove mer?)

3) vil ha ny aktivitet

Min gutt vil også bæres mye, men sånn har han vært siden han var nyfødt så jeg er da vant til det. Han har blitt mye mer selvstendig de siste ukene da.. Har du nok lekestasjoner? Jeg har 2 stk babygym hvor jeg bytter ut alle leker hver lørdag (henger opp de samme annenhver uke; gikk amok på loppemarked og kjøpte 10-15 leker jeg kan henge opp hehe), vippestol som jeg bruker til å kommunisere med ham (eller sette foran tv'n hehe), leketeppe hvor vi trener mage og koser/leker osv, + en elektrisk vuggehuske med uro og musikk fra fisherprice.. Også legger jeg ham med hodet i beinenden av bagvogna og henger opp leker der av og til i håp om at han skal trives mer i vogna...

Som du skjønner så prøver jeg ut det meste for å få 10 minutter innimellom uten å bære gutten ;) hehe

Skrevet

Pføy min vesle "kjefter" dagen lang he he. Enda bleia er tørr, hun er mett, og er uthvilt.... Jeg er i synsfeltet hennes hele tiden(liten leilighet) Så hun er ikke redd heller.... Jeg tror rett og slett ungen kjeder seg. Hun vil helst ha oppmerksomhet heeeeeele tiden.

Sitter i vippestolen i max 5 min så begynner hun å kjefte, å sutre litt.... Men hvis jeg sitter å rugger på vippestolen, ja da er det greit og hun sitter å leker med en rangle... Jeg tror at de er ganske bevisste selv om de er små ;) he he

Ny sjef i huset vett;)

Skrevet

Samme her, hun høres av og til ut som en temperamentsfull italiener:p

Elsker å bli lagt i babygymmen, har en figur der som hun spreller av glede når hun ser. Men etterhvert som figuren ikke svarer henne på det hun forteller, ja så begynner hun å kjefte, hehe...

Hun snakker til meg og ser på meg med et spørrende blikk, men jeg skjønner jo ikke hva hun mener selvom jeg prøver, så da ender det med at hun blir fornærmet og litt grinete:p

Hun kan som oftes ligge i vippestolen/babygymmen/sengen, MEN hvis ikke det skjer noe hele tiden blir hun utålmodig etter 15-20 min, så jeg må snakke/synge til henne hele tiden:)

Merket igår faktisk at hun liker veldig godt å sitte halvveis oppreist på fanget og se i bøker, så jeg skal ut og hamstre bøker idag:)

Men her må hun også tas opp når klagingen blir til grining, og da gir hun seg etter 1 min bare for å forsikre oss om at vi IKKE skal ligge henne ned igjen:p Kjenner jeg gleder meg om hun kommer i trassalderen, hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...