Smiley85 Skrevet 15. juli 2011 #1 Del Skrevet 15. juli 2011 I mitt forrige sv.skap fikk jeg veldig bekkenløsning, kunne gå ukesvis mellom jeg klarte å gå på butikken ( 5 min unna) av egen maskin. Det som hjalp meg veldig var at om natten så brukte jeg comfort U pute, Vet ikke om noen har hørt om den, men det er en lang pute, formet som en pølse, ca 1,5 m lang, kan legges som dere vil. Denne bygget jeg opp med litt flere puter i rygg/nakke/under hodet og skøyten på puta ( der endene ligge oppå under knærne og med ei ekstra pute under. Stillingen minner litt om en veldig god stressless. Det var et rede å lage til, og å fikse på hver kveld. men det gjorde at jeg i det mindste sov utrolig godt om natta og var litt bedre rystet til å takle smertene om dagene. denne gode sovestillingen legger vekta likt på begge sider, slik at jeg slapp å føle at jeg måtte snu meg hver annen time. For de som bor i Rogaland, så selger de comfort u puter på madrassmesteren i Hillevåg. Dette er ikke noe form for reklame. bare ment som ett godt tips, Puta er dyr, men veldig verdt kver krone. til nå i dette sv.skapet har bekkenet vært fint (13 uker). men jeg har puta klar i skapet Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143401655-tips-til-dere-bekken-damer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå