Spentognervøs Skrevet 15. juli 2011 #1 Skrevet 15. juli 2011 Hei! Da er det bekreftet, jeg er gravid! To veldig positive tester utført i løpet av to dager Jeg og samboer skulle egentlig til legen om ikke så altfor lenge for å teste om vi faktisk kunne få barn, så da jeg tok test igår og den var positiv så brøt jeg ut i snått og tårer! Han har panikk, fullstendig mannepanikk...men han ber meg om å ta det med ro på jobben og sånt :-) Jeg er visst 5 uker på vei, har termin den 13.mars ifølge kalkulatorene. Er 27 år, snart 28. Noen andre som skal ha i mars?
viervindens Skrevet 15. juli 2011 #2 Skrevet 15. juli 2011 Gratulerer!! Så utrolig kjekt!! dette kunne like gjerne vert vårt innlegg:) He he, snakket lenge om at vi kanskje skulle kommet oss til utredning, men min mann har legeskrekk, så ting tar tid:) Nå har det skjedd, er ca 5+3 med termin rundt 17-18 mars:) rett rundt min egen bursdag:) Er 29 år fra Rogaland. Ønsker deg masse lykke til og vellkommen over til terminklubb mars 2012:)
*first-time-mom* Skrevet 15. juli 2011 #3 Skrevet 15. juli 2011 Hei! Så spennende!! Gratulerer Fant også ut at jeg var gravid for bare noen uker siden - termin rundt 1-2. mars -.. litt vanskelig å beregne siden jeg gikk på pilla! Absolutt ikke planlagt, men veldig velkommen etter at jeg hadde en senabort tidlig i vinter.. Er kjempenervøs på hvordan det skal gå denne gangen. Har ingen barn fra før, så har enda ikke kjent helt på følelsen av å virkelig være gravid da forrige svangerskap ble avsluttet rundt 14. uke. Nå er det bare å smøre seg med tålmodighet, ihvertfall for min del, til første UL der jeg får avkreftet evnt misdannelser. Håper lynet ikke slår ned samme sted to ganger! Hvordan er formen deres da jenter ? Igjen, gratulerer begge to
viervindens Skrevet 15. juli 2011 #4 Skrevet 15. juli 2011 Gratulerer så masse til deg og first time mom:) Skal krysse fingrene for deg for at det skal gå bra denne gangen. Må være en sinnsyk påkjenning! Forstår godt du er nervøs og at ventetiden nok føles veldig lang. Det synest jeg ihverfall selv! Men det sies vell at sjangsene for å miste 2 ganger på rad er veldig liten, så jeg velger å tro at dette kommer til å gå kjempe bra for deg:) tvi tvi!! Jeg er egentlig i veldig god form, er nå 5+3. Termin rundt 17-18 mars. Noe uggen, men ikke direkte kvalm. Veldig trett og sover mye og veldig ømme bryst, men synest egentlig at det også har avtatt litt denne uka her. Gleder meg veldig til jeg får litt mer overskudd igjen så jeg kommer meg ned igjen på trening, for det savner jeg! Men pr,dd har jeg ikke hatt overskudd til det, Bare blitt noen kveldsturer med hunden.
Spentognervøs Skrevet 15. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2011 Hei jenter! Gratulerer til dere også Terminkalkulatorene sier jeg er 5+3 mens terminen min er satt til 13.mars Skal bli godt å komme seg til legen å få vite mer. Og til deg viervindens: Jeg er snart 28 fra rogaland
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 15. juli 2011 #6 Skrevet 15. juli 2011 Gratulerer Her venter vi nr 2 i mars, termin 14 mars Jeg er 23 år, samboeren blir 30 i år
viervindens Skrevet 15. juli 2011 #7 Skrevet 15. juli 2011 nei, så knall Spentognervøs!! Kjekt med flere fra samme området:) kanskje vi møtes på fødestua dersom det går bra for oss begge to:) Ønsker deg iallfall lykke til og krysser fingrene for oss alle sammen:) Ha en flotte dag!
MrsKALA Skrevet 15. juli 2011 #8 Skrevet 15. juli 2011 Gratulerer! Vi venter også i mars 2012. Vi fikk helt sjokk da lille smula satt på første forsøk
me5 Skrevet 15. juli 2011 #9 Skrevet 15. juli 2011 grattis til dere alle...... jeg har også termin i slutten av februar... etter egen regning... mn kan jo fort tippe mars etter ul.... skal på tidlig ul etter at jeg har hatt 2 MA dette året :-( så nå krysser vi fingrene for at det var denne gangen spiren skal sitte.... har to barn fra før rogaland her også....
viervindens Skrevet 15. juli 2011 #10 Skrevet 15. juli 2011 Gratuelerer til dere alle sammen:) Håper det går bra for oss alle sammen og at vi kan holde tråden her i hele svangerskapet ut:) Dette blir spennende!! Krysser fingrene for oss!
mulder Skrevet 15. juli 2011 #11 Skrevet 15. juli 2011 Gratulerer Nesten det samme hendte meg. Vi var hos legen for en måned siden. Fikk beskjed om at sam.bo hadde litt dårlige svømmere, men siden vi allerede hadde to fra før ville han at vi skulle prøve litt til før et eventuelt prøverør. Nå er jeg gravid 5+1 :D:D:D Helt fantastik! Vi er heldige
Alh07+12+14 Skrevet 19. juli 2011 #12 Skrevet 19. juli 2011 Gratulerer alle sammen.. Etter noen måneder på "bli gravid forum", er det kjekt å komme inn her, da alle er så glad over å endelig ha fått det til. Jeg hadde en SA for 5 uker siden, men har nå vist positiv test igjen, så er rundt 5+1, og selvregnet termin er 22 mars. Er 22 år selv, med en samboer som fylte 30 igår =D Fra Bergen. Har prøvd siden oktober i fjor, så ble veldig glad forrige gang testen viste positiv, selv om det var kortvarig, mistet i uke 7. Så får håpe spiren sitter tiden ut denne gang.
Fru_Heidi Skrevet 19. juli 2011 #13 Skrevet 19. juli 2011 Gratulerer Jeg også har i midten av mars Vi har 2 barn hver fra før av så vi blir en stoor familie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå