Gå til innhold

Hva slags størrelse bruker dere i bh??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bruker 70D/70C selv, er 180 høy, og de er IKKE store..Men 80 d (vil tilsvare 70 f ) er store pupper, sånn i utgangspunktet, men er du en lang jente og former ellers i "stil" med puppene så trenger de ikke SE store ut. Men sett puppene på ei på 170, som er tynn, da vil de nok stikke seg ut....

Annonse

75 G

Tror du har litt over snittet store pupper. Avhenger litt av høyden din også, hvor store de fremstår. Men du har litt størrelse rundt brystet, og dermed vil ikke størrelsen på cup'en bli like fremtredende som dersom du hadde vært smal rundt..

Annonse

Smal når man bruker 80? Ehh....?

De som bruker 70 rundt er smale. De er faktisk hele 10 cm smalere enn de som bruker 80 rundt. Det er cm det er snakk om her, du vet det?

Selv bruker jeg 75, og er helt normal, kanskje litt bred, i overkroppen.

80 har vel også blitt mer normalt og gjennomsnittlig, men hovedsakelig fordi folk er tykkere nå enn før...

Det kommer da vitterlig an på hvor bred man er rundt brystet, hvor bredt brystet er.

Jeg har god plass til lungene, dermed er jeg bredere rundt enn gjennomsnittet. Sambo er også veldig bred over brystkassen, og han er ikke overvektig.

Jeg bruker 85 DD og synes ikke jeg har så voldsomt store pupper, men jeg er ganske feit, så slanker jeg meg kommer de til å forsvinne totalt.

Med 80 d har du enten store pupper, eller du er overvektig med små - eller du har feil bh-størrelse.

Nei man er ikke smal rundt ryggen når man ruker 80. hvilken størrelse cupen er har ingenting med hvor smal man er rundt og gjøre men størrelsen på bysten Blir stadig overasket over hvor mangen kvinner som ikke skjønner dette.

Jo de gjør de! Dersom legen din sier noe annet hadde jeg byttet lege tvert, for da vet ikke legen hva han snakker om! Men dersom man allerede er tynn og har store pupper skal man ikke slangnke seg, og da er reduksjon det rette alternativet. Vanligvis får man beskjed om å gå ned i vekt før man vurderer brystreduksjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...