Gå til innhold

Fantastisk kvalmehemmer;)

Anbefalte innlegg

Hei jenter,

I forrige svangerskap slet jeg voldsomt med svangerskapskvalme frem til uke 12, spise hele tiden var svaret. Men fikk ikke noe inn grunnet så sterk kvalme. 9kg gjennom hele svangerskapet sier sitt...men fikk noen sinnsykt gode pastiller av en vennine som kom hjem fra Florida som jeg småspiser på denne gang. Funker så bare det!!! Ingen kvalme som tar meg på jobb(foreløpig vertfall). Di heter Ice-Breakers, er sukkerfri og smaker kjempegodt. Litt surt sukkerfritt godteri. Fås kjøpt på supermarkeder i syden, England og Amerika. Så dere som er kvalmne, få venner som skal på tur til å kikke etter Ice-Breakers sour, runde esker, litt større enn en snusboks. Ligger som regel rett ved kassen;)

Gruer med allerede til jeg går tom...kun 2 esker igjen....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143401558-fantastisk-kvalmehemmer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3

At man bare går opp 9 kg har jo ikke med kvalme å gjøre(?) Jeg gikk opp 8 kg kun i sist svangerskap, og jeg hadde kvalme i 3 dager i uke 8, ellers spiste jeg en god del, og litt for mye godis ol.. Mens min søster som levde "hyper sunt" gikk opp 30 kg, og hun trimmet hele svangerskapet også, mens jeg stortsett humpet rundt på krykker.

Men genialt tips! Kanskje det går ann å kjøpe via internett også?

Kun 9 kg kan ha noe med kvalme å gjøre for akkurat henne, selv om det ikke hadde noen betydning for din vektøkning. Alle er vi forskjellige. Jeg gikk opp 17 kg. Kanskje trengte kroppen min de kiloene. Alt var borte bare 2 måneder etter fødselen.

Hvorfor noen legger på seg mye eller lite er ulikt, men jeg vet at mange som ligger under snittet ofte har vært kvalme i store deler av svangerskapet.

Veldig godt tips, jeg hadde virkelig trengt de pillene. Jeg er i så dårlig form at jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...