Gå til innhold

Pigmentflekker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært veldig glad for sommeren her jeg bor. Regn og kalde dager har passa meg utmerket:;) Nå setter finværet inn, og jeg ser pigmentflekkene blomstre i ansiktet. Brukte faktor 25 i ansiktet, og holdt det stort sett i skyggen i går, men likevel kommer de...

Det jeg lurer på er om de går bort etterpå? Eller går de bort når jeg blir vinterbleik igjen, og så kommer de tilbake neste sommer?

Med ønske om kjølige sommerdager;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den kan jeg signere.... faktor 30 å har jo nesten verdenskartet i pannen.... :/ Har anlegg for pigmentflekker fra før, men ikke så tydelige som dennne gang. Men vil si at jeg tenker ikke så mye over det, bare nå når jeg er gravid for da blir det sterkere. Men til hverdags så "er di der jo" men svakere. Dessuten så har jeg blitt mye flinkere med faktor etter forrige sv.skap, er ikke vits å overdrive soling heller. Er ikke i 20 åra lengre å like "selvopptatt" om du shjønner :o)

Akkurat nå er jeg veldig glad jeg bor på vestlandet/stavanger, for her er det jo aldri fint om sommeren :o) så og si.

Skrevet

Jeg ser ut som en vaskebjørn i ansiktet. Stort felt i panna, nedover nesen og på toppen av kinnene. Så nå og at jeg har begynt å få i tinningen. Fikk ikke pigmentflekker forrige gang og stresset dermed ikke med solfaktor denne gangen heller........ Angrer nå ja.

Jeg har hørt begge deler om pigmentflekker, at de forsvinner etterpå, at de blekner om vinteren og at de blomstrer opp i sola igjen... Så jeg lever i spenning......

Skrevet

Føyer meg i rekken av flekkefjes. Så fort solen skinner dukker de opp, og det er ikke pent. Erfaringen fra forrige svangerskap er at de forsvinner, men at det tar litt tid.... Knabber av storebror sin solkrem så lenge og håper det holder det verste unna, men ser tydelig at solen alt har rukket å sette sitt preg. Ikke enkelt når sommeren har vært som den har vært, når solen plutselig titter frem på en gråværsdag og steker, og solkremen ikke er innen rekkevidde. Føler meg som en flekkete flodhest.

Skrevet

Pigmentflekkene i ansiktet kom før sola her - så tror ikke høy solfaktor hjelper på meg :) Men men, med litt solpudder over - så synes de ikke så godt.

Håper de forsvinner etter hvert, vet det finnes noen behandlingsformer for det dersom det ikke skulle forsvinne - og det skulle plage meg altfor mye i ettertid.

Håper alle får en behagelig gravid sommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...