Gå til innhold

Lykke til zassy og storesmurf og lillesmurf

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville bare si lykke til med fødsel og barseltid. Synes det er kjempe rart at dere er i 3 trimester. Var jo ikke lenge siden dere var på bli gravid.

Jeg er fremdeles på bli gravid men til høsten søker vi nok om assistanse. Så får vi se koss det går

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Metti!

Takk så mye. Synes også tida har gått veldig fort.

Har fulgt med deg hele tiden og håpet for deg. Jeg håper virkelig det vil bli barn på dere også veldig snart nå! Du har blitt gravid en gang, så du vet jo at du kan bli det. Håper at dere blir gravide selv før dere får assistanse, om ikke så ivertfall når dere får det! Har hatt så vondt av deg og ønsker sterkt at du skal få bli gravid og bære frem deres første barn snart!

Stor klem fra meg!

Skrevet

Hei Metti! Så koselig at du husker på oss :) Håper du også snart blir gravid og får gå ut graviditeten og få en liten baby, det SKAL skje for deg også snart, det er jeg sikker på. Sender deg masse gode tanker og håper for deg.

Her er det mulighet for prematurfødsel, vært innlagt på sykehus nettopp, så vi lever i spennende dager for tiden, men krysser fingrene for at hun holder seg der inne noen uker til.

Håper du får en fin sommer og nyter de gode dagene! Klem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...