Gå til innhold

TERMIN IDAG!!! :) Hvor mange dager igjen idag 15.07.2011? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

12 dager igjen. Hodet er festet. Mamma, pappa og to storesøsken er klare for å hilse på. Men belager meg på 12 - 20 dager igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

67 dager igjen :))) ønsker alle lykke til :)))

Skrevet

18 dager igjen.. sliten og energiløs. Noen som vet et sted i Lillestrøm hvor de tilbyr massasje for gravide? :)

Skrevet

13 dager igjen idag!! :) Var på kontroll hos legen idag og han tror ho kommer før tia... Lov å håpe!! Skal på sykehuset på leiekontroll om en time så da skal jeg spørre om de kan sjekke om jeg er moden ev om jeg har begynt å få litt åpning (selv om dette ikke trenger å bety noe da jeg er 2gangs...). Har mye vondter, murringer og idag bare presser ho seg masse nedover, så trenger egentlig ikke den leiekontrollen lenger heldigvis - MEN er jo gøy å se ho på ul ei gang til da!! :)

Masse lykke til damer, vi er mange som går inn i de siste dagene nå! :)

Skrevet

4dager til mens-termin og 8dager til UL-termin! :o

Etter 3uker med modningsrier, så syns jeg virkelig lille mini kan komme ut snart. *håper inatt siden det er fullmåne*

Har hatt mye vondter, murringer, mens-smerter osv.. *puuh*

Lykke til dere andre, men fødsel og barsel! :D

Skrevet

39 dager igjen. Virker som en evighet, men går nok fort :)

Skrevet

13 dager :)

Skrevet

Så spennende :)

Her er det 14 dager igjen i dag. Tror faktisk slimproppen gikk i stad så krysser fingrene for at noe skjer snart. Hatt et par vonde tak i magen- krysser fingrene for at de kan komme oftere og regelmessige snart :)

Lykke til jenter

Skrevet

2 dager igjen til termin, og er veldig klar for å møte den lille. I natt drømte jeg faktisk om en veldig liten hånd som får tak i min tommeltott, det var herlig skulle ønske det var virkelig men men ikke lenge til. Inshallah

Skrevet

67 dager til termin, og tiden har aldri gått så sakte for meg . Gleder meg til å møte lille, og er veldig lei av å være så tung. Tiden går jo ikkeee.

Skrevet

40 dager i gjenn :-0

Skrevet

Lykke til!! Spennende dager foran deg!

Selv er det 32 dager til ul termin og 28 dager til mens terminen... :D Gleder meg VILT til og treffe lille frøkena i magen nå.....og til å bli meg selv ;) (snakker "litt" hormonell for tiden)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...