Gå til innhold

TERMIN IDAG!!! :) Hvor mange dager igjen idag 15.07.2011? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

0 jepp, 0 dager igjen til termin.....!!! :)

sover elendig, masse kynnere, magen "nedenfor naveln", uro og spenninger i hele kroppen.... influensasmerter uten å ha influensa.....

Lille vennen?? nå kan du gjerne komme ut til mammaen din!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til, Trultemora!!!

Selv har jeg fremdeles 2 små uker igjen til termin..men håper på å slippe unna stort mer nå..;)

Skrevet

22 daga igjen :-) fødeklar og permisjonsstart i mårra :-D:-D

Skrevet

da er vi tooo :) min egen termin og legens termin er I DAG!!! men ul termin er på mandag, ikke så mange dagene i mellom da.

MASSE LYKKE TIL ALLE SAMMEN

Skrevet

Presseklar faktisk! Hehe :)

Her er det 10 dager igjen, syns godt at lille gutten min kan komme nå! Har mye vondter og har i tillegg fått en ny "venn" i går som ikke er noe god (jepp, begynner på h..)

Ble sjekka av jm i går som kunne konstatere at hodet ligger fortsatt oppå ene siden på bekkenbeinet og har ikke komt seg ned, hodet er ikke festa og ikke er jeg moden. Jaja, skulle nesten ønske at jeg ikke visste - for det ser ut som jeg må vente til igangsettelsestimen min på termin.

Lykke til dere andre fødeklare!! Kjedelig å vente siste tiden nå, men så er vi snart i mål!

Skrevet

har også termin i dag :)))) men kommer den lille?!? nope!!!! har mye vondt,slimproppen gikk i går, men ikke noe mer skjer.....

Skrevet

85 dager igjen, og endelig kommet til 3 og siste trimester :-)

Skrevet

2 dager igjen.. masse rier i går, som stoppet opp....igjeeeen....! Ahhhrg!

Skrevet

17 dager m mindre det blir bestemt ks til uka.Et skritt nærmere hver dag!!:)

Skrevet

9 små dager igjen - og jeg er nede på ett-sifret tall! Huttetu! Tiden flyr!

Men her skjer det heldigvis ingenting enda. Ingen slimpropp, ikke noe vann og heller ingen vondter av noe slag. Helt knusk stille. Unntatt all sparkingen og veivingen, da...

Knøttis har god tid. Og det har mammaen óg! :-)

Skrevet

KS på mandag da jeg går inn i uke 38, så en liten helg nå så får jeg se mitt kjæreste kjære (-: grugleder meg da,.. Keisersnitt var det siste jeg hadde valgt om det var opp til meg, men må jeg så må jeg. Tenker litt slik at dette gjør jo faktisk folk frivillig (!) Så da må det jo gå greit for meg også... Det som blir litt kjedelig er at jeg går glipp av den spenninga det er å være i dagene rundt termin. Husker hvordan det var sist (-: Likte den delen veldig godt, selv om det aldri skjedde noe, hehe.. Fødte 11 dager over termin, 1 time før jeg skulle settes i gang. Men gjett om jeg ble gla den kvelden før igangsettelse når riene kom av seg selv som perler på en snor..

Skrevet

2 dager igjen til termin! :D Skrekk, gru og glede ;-)

Skrevet

10 dager til UL termin, passert menstermin. Vonde sammentrekninger frem til 4-5 om morran. Så stoppet det opp, igjen. Sliten

Skrevet

12 dager igjen!! Håper den siste tiden går fort, så jeg får hilse på minien min snart <3

Skrevet

*gjeeeespe* 73 herlige hormonfulle dager med masse svette i vente :P

Skrevet

70 dager igjen.. Ikke akkurat rett rundt hjørnet.

Skrevet

Ul-termin i går, mens termin man 11., så ja- her går vi på overtid...Veeeldig demotiverende siden jeg var sikker på å få før termin; har hatt perioder med vonde kynnere som har stoppet opp siden lenge før termin, og dette er min nr fire. To av mine tre har kommet akkurat på ultralydtermin, så dette er urettferdig...;) hehe!!

Skrevet

72 dager igjen! Ikke akkurat rett rundt hjørnet:o) Men har en følelse av at det kommer til å gå kjempe fort for det! Lykketil masse for alle dere som føder snart!

Skrevet

10 dager igjen :)håper han ikke kommer i helga da BÅDE svigermor og svigerfar har bursdag imorgen..ikke så stas å måtte dele bursdagen med andre..hehe:)

Skrevet

Masse lykke til :) Jeg har hele 56 dager igjen jeg da...! Men det går nok fort :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...