Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på om dere fikk noen bekreftelse på at hednvendelsen var mottat?

Jeg fikk ikke noe før jeg fikk innkallelse til forsamtale, og da var det gått 7måneder fra søknaden ble sendt. Forsamtalen var 5 måneder etter dette igjen, så det har jo allerede blitt litt venting, men det vet jeg jo det blir.

Eneste er at jeg syns det var litt vondt å gå å vente på en bekreftelse at dette var mottat, jeg tenkte på å ringe hver dag etter det var gått 3måneder,men jeg gjorde det ikke, elle rjeg ringte til gynekologen som hadde henvist og han bekreftet i det minste at det var sendt videre.

Så 12 måneder etter hendevndelsen ble sendt så skal jeg endelig inn til forsamtale :)

Fortsetter under...

Jeg fikk bekreftelse på mottatt søknad og informasjon om behandligstid på søknaden. Deretter bekreftelse på at vi var godkjent, og rekvisisjon oå kromosomprøver og amh. Til slutt innkalling til behandling, med beskjed om å ringe og avtale.

Fikk ikke tilbud om forsamtale. Dette var på St. Olavs...

Virker som det er forskjellig fra sykehus til sykehus hvilket opplegg de bruker. Vi sendte søknad 18 mai, og 5 uker etterpå fikk vi brev i posten om at søknaden var registrert, og forsamtale 5. august.På Gjøvik sykehus sa de at vi ville få en bekreftelse på at søknaden var motatt på Ullevåll etter bare 3 uker, men det gikk altså 5(kanskje pga ferie). Jeg er 21 og han er 26, så trodde kanskje vi kom "lenger bak i køen" fordi vi enda er ung, men er selvølgelig utrolig glad for at det gikk så raskt. Så er veldig merkelige ventetider og ordninger fra sted til sted..

Vi skal til klinkikken Haugesund, og ikke vet jeg om de har sendt noe brev til meg som gjerne har blitt borte i posten, men jeg har ihvertfall ikke hørt noe før halvt år etter. Jeg håper nesten brevet er blitt borte, forjeg syns det er så unødvendig at folk skal gå rundt og pines så lenge for å få vite om de får komme til eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...