Alida*Englebarn Skrevet 15. juli 2011 #2 Skrevet 15. juli 2011 Nei ikke jeg og jeg har aldri hørt om noen som kan spå, bare hørt om de som gjetter og de som tror de kan spå. Som min søster som påtar seg en mystisk rolle, som et medium, som ønsker å bli sett opp til, kjenne seg viktig og betydningsfull. I min familie har vi generasjoner med sjamaner. Min far stopper blod og tar bort vorter.... Det finnes sikkert mye mellom himmel og jord, folk som kan "gå inn i seg selv", folk som sanser mer enn andre og folk som er mer tilstede. -men dette kan alle mennesker...... Jeg tror på stillheten, tror man kan sanse og at alle mennesker kan gå inn i seg selv å finne svaret:-) Vi er så lite i stillhet, så lite tilstede i oss selv og vi forventer at andre skal fortelle oss svaret vi kan finne selv,,,om vi ikke hadde det så¨travelt og om ikke alt måtte skje så kjapt, ja da hadde vi blitt overrasket:-O Det er så mange som vil bli spådd, som betaler i dyre dommer for at noen skal fortelle dem om fremtiden, men hvem andre enn deg selv kan syre fremtiden. Det handler om å slippe frykten samtidig som en ikke klamrer seg til tryggheten:-) Jeg forsto plutselig at trygghet er en illusjon, da ble jeg også lettet. Det handler i stor grad om våre ønsker og våre valg, for det vi velger styrer vi selv:-) Da nytter det ikke å komme å si at andre gjorde det jævlig for oss og at det var andres skyld. Lykke til og husk at det hjelper å bevisstgjøre seg selv i det meste, da velger du etter hjertet:-) Kanskje jeg akkurat nå har "spådd" deg:-)) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå