Gå til innhold

Da melder jeg meg inn her jeg ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

litt uvirkelig enda, men jeg er sånn ca 5 uker på vei tror jeg. Termin rundt 20 mars og fyller selv 30år, 28 mars ;) Ikke heeeeelt planlagt men vi har jo lært om blomsten og bien- selv om vi ikke skulle begynne og prøve før til høsten. men men- dette blir SÅÅ bra :D

Har en gutt som fyller 1år om 14 dager sånn forresten- så da blir det 20 mnd mellom dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse:)

Jeg er nå 5+3 og har estimert termin rundt 17-18 mars. Blir selv 30 år den 16 mars 2012 så litt snodig å få barn rett rundt sin egen bursdag:) Jeg er i fyr å flamme, dette er da mitt første svangerskap, så kjenner at det er vanskelig å konsentrere seg om andre ting:) Gleder meg til første kontroll!

Lykke til!

Skrevet

Gratulere så masse :)

Venter selv nr 2 rundt 20 mars, og blir 30 noen mnd senere :)

Skrevet

Gratulerer!!! Velkommen inn hit:)

Jeg venter også nr. 2 og blir 30 et par måneder etter termin;) Termin 10 mars. Fin alder ja, hihi;)

Skrevet

Gratulerer så mye!

Jeg venter nr. 4 og blir 30 ca en måned før termin. Har termin ca 7. mars.

Skrevet

Hei på dere, og gratulerer så mye til alle sammen.

Vi venter vår andre ca 19. mars, Jeg ble 32 i mai og dattera vår ble 3 i juni. Vi skulle ikke begynne å prøve før til november/desember. (er vikar for ei som skal i svangerskapspermisjon). Men naturen ville noe helt annet. Vi var uforsiktige en gang, og det var dagen etter mensen var ferdig. Og da satt den i sikringsboksen, gitt. Men for en gledelig overraskelse. Jeg har vært verpesyk veeeeeldig lenge nå:)

Skrevet

Gratulerer så mye;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...