Gå til innhold

Da melder jeg meg inn her jeg ;)

Anbefalte innlegg

litt uvirkelig enda, men jeg er sånn ca 5 uker på vei tror jeg. Termin rundt 20 mars og fyller selv 30år, 28 mars ;) Ikke heeeeelt planlagt men vi har jo lært om blomsten og bien- selv om vi ikke skulle begynne og prøve før til høsten. men men- dette blir SÅÅ bra :D

Har en gutt som fyller 1år om 14 dager sånn forresten- så da blir det 20 mnd mellom dem.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143401236-da-melder-jeg-meg-inn-her-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse:)

Jeg er nå 5+3 og har estimert termin rundt 17-18 mars. Blir selv 30 år den 16 mars 2012 så litt snodig å få barn rett rundt sin egen bursdag:) Jeg er i fyr å flamme, dette er da mitt første svangerskap, så kjenner at det er vanskelig å konsentrere seg om andre ting:) Gleder meg til første kontroll!

Lykke til!

Hei på dere, og gratulerer så mye til alle sammen.

Vi venter vår andre ca 19. mars, Jeg ble 32 i mai og dattera vår ble 3 i juni. Vi skulle ikke begynne å prøve før til november/desember. (er vikar for ei som skal i svangerskapspermisjon). Men naturen ville noe helt annet. Vi var uforsiktige en gang, og det var dagen etter mensen var ferdig. Og da satt den i sikringsboksen, gitt. Men for en gledelig overraskelse. Jeg har vært verpesyk veeeeeldig lenge nå:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...