Stolt-mamma-til-to-troll Skrevet 14. juli 2011 #1 Skrevet 14. juli 2011 Nesten så jeg tror vannet gikk når jeg satt på do.. Merket bare at det rant ut, og jeg tisset ikke for det ville jeg kjent.... Prøvde å se i do etterpå, men var vanlig vannfarge. Hvordan skal det se ut? Får vel bare vente å se om det renner mer, eller om riene starter! Er 39uker idag Noen som vil dele erfaring??
Alida*Englebarn Skrevet 14. juli 2011 #2 Skrevet 14. juli 2011 Ring føden uansett, de er der hele døgnet. Det er ikke så greit å roe seg når du er usikker. :-)
Alida*Englebarn Skrevet 14. juli 2011 #3 Skrevet 14. juli 2011 Ring føden uansett, de er der hele døgnet. Det er ikke så greit å roe seg når du er usikker. :-)
mim26 Skrevet 14. juli 2011 #4 Skrevet 14. juli 2011 hvis du hadde tissa ville d vel vært litt gulaktig farge på vannet...?! så godt mulig d var vannet som gikk:) ring føden og spør for hvis d var d som skjedde skal du ikke gå lenge uten sjekk...! lykke til;)
2 gutter og 1 jente Skrevet 14. juli 2011 #5 Skrevet 14. juli 2011 Om det var vannet vil det mest sannsynlig komme mere. Ta på deg et bind og se om det kommer noe i det i løpet av natten. Ellers så drikker jeg såpass mye iløpet av dagen at det er bare morgenurinen som er gul, den urinen som kommer resten av dagen er nokså lys så synes ikke i skåla for å si det sånn.
trippeltopp Skrevet 14. juli 2011 #7 Skrevet 14. juli 2011 Jeg tisser også såpass ofte nå om dagen at urinen ikke er gul slik den normalt er, men mer vannfarget. Og jeg husker fra forrige svangerskap da jeg trodde jeg lakk fostervann, nettopp fordi jeg satt på toalettet og det bare fortsatte å renne uten at jeg tisset. Men det var visst bare urin.. Da vannet gikk noen dager senere sa det "klikk" i magen på en måte, og jeg var ikke i tvil om at vannet hadde gått.. (selv om det bare piplet ut da, og ikke fosslakk som jeg hadde forestilt meg) Men for all del; det kan jo være vannet som har gått hos deg likevel, så er verdt å få det sjekket om du er i tvil! Lykke til!
Stolt-mamma-til-to-troll Skrevet 14. juli 2011 Forfatter #8 Skrevet 14. juli 2011 Skal legge meg å sove så får vi se hva som skjer! *håper* Lillegutt er så aktiv hele dagen så jeg merker bobling og rare lyder hele dagen! Men hadde litt lyserosa utflod igår og idag.. Men det var ikke mye. Fostervannet har vel kanskje litt annen farge/konsistens? Ikke vet jeg iallefall. Var innom føden igår og var da så og si helt umoden, uten åpning.. *Håper fullmånen gjør underverker!*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå