Gå til innhold

Kan jeg klage til frisøren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, har ikke stripet håret så mange ganger og vet jo ikke helt hva jeg kan forvente. Dro til frisøren for å få lyse fine striper i mitt, ja, askeblonde/lyse hår. Jeg synes knapt jeg har fått noe lysere hår, og den faregn som er brukt er jo stygg! Den er litt sånn, tja, hva skal jeg si, den heller i mot å være litt orange-rosa-gul på en måte. Ser jo ikke naturlig ut i det hele tatt. Fristøren valgte en farge som riktignok ikke var alt for lys, men som skulle se naturlig ut. Dette ser da ikke naturlig ut! I tillegg er fargen litt for langt ned i fra roten noen steder synes jeg (særlig på sidene) - så det synes jo kjempegodt at jeg har stripet håret. I tillegg er det noen vannrette striper i mye av håret på den ene siden, riktignok under håret som ligger øverst, men det synes jo godt om jeg lener meg forover eller noe. Skjønner ikke hvordan de stripene, feil vei, kan ha blitt til. Det ser nesten ut som at fargen bare har vikret helt øverst, i en 1cm tykk stripe BORTOVER. Jeg har ihvertfall 3 slike striper.

Huff, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Pleier ikke å gå til den fristøren jeg gikk til, og synes det er kjempeflaut å gå tilbake for å KLAGE. Frisøren var jo snill og grei og så ut til å gjøre en nøye jobb...

Jeg har ikke så veldig god råd til at jeg bare kan gå til en annen frisør og kanskje få rettet opp i noe av dette. Kan jeg få pengene tilbake hos den andre frisøren tror dere?

Jeg synes det er rart at frisøren ikke la merke til særlig disse vannrette stripene selv og gjorde noe med det da jeg var der... De, få, gangene jeg har stripet håret før, så har frisøren vært nøye med å sjekke at alt ble bra...

Huff og huff, jeg hadde håpeg på fin sommersveis, men nå føleg jeg meg bare flau med dette håret...

Noen som har mer erfaringer med striping enn meg? Er det normalt dette?

Fortsetter under...

Skrevet

KLAG i vei! Derfor du betaler en formue... for at profesjonelle skal gjøre en GOD jobb!!!

Har klaget ett par ganger, de har fikset på det med en gang, ingen problem. De ønsker fornøyde kunder, som kan de dem et godt rykte og som kan komme igjen :)

Good LooK!

Skrevet

Har du kvitteringen?

Du kan klage, ja! Uansett om det hjelper deg eller ikke, så prøv. Du får nok ikke pengene tilbake, men hun vil kanskje prøve å rette opp i det. De har middler til å fjerne gulskjær med!

Jeg har klaget en gang på luggen min. Frisøren forstod aldri hva jeg mente da hun holdt på å klippe meg... Ble så oppgitt at jeg ga opp, og gikk tilbake dagen etter. Da klippet et annet menneske meg gratis.

Sønnen min på 2 år sendte jeg i retur til barnefrisøren som hadde skamklippet han. jeg fikk ikke sett det før han kom hjem, for det var pappan som dro med han... og han ser jo ingenting!!

Skrevet

Jeg har kvitteringen...

Litt av utfordringen er at jeg klippet meg et annet sted.. og er ikke der så ofte... og jeg synes det er kjempeflaut å måtte klage!!! Huff altså... Kanskje jeg bare må se på de pengene som tapt, og må bare finne meg i å leve med dette håret en stund.

Skrevet

Liker ikke å klage jeg heller men har klagd to ganger. Ene gangen fant jeg ut når jeg kom hjem at de ikke hadde klippet son jeg bad om og den andre gangen endte jeg med grått hår istedenfor brunt. Dette så jeg med en gang og avtalte å komme tilbake dagen etter for å farge på nytt!

Man betaler mye hos en frisør så jeg syns virkelig man skal kunne forvente et bra resultat!

Skrevet

HI, ikke vær så pinglete. Frisøren du har vært hos har tydeligvis bommet kraftig, og det er bedre at hun får rettet opp i det og at du blir fornøyd! Du har faktisk betalt for en vare og fått feil, så det er ingenting i veien for å klage. I tillegg så kommer de ikke til å avvise klagen sålange du har kvitteringen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...