A_K Skrevet 14. juli 2011 #1 Skrevet 14. juli 2011 MYE!!! Og det lukter vondt kan ikke skjønne at en så liten og søt jente kan fise slik:) lurer jo på hva jeg spiser som fører til dette... Har dere opplevd det samme?
uhhuhher Skrevet 14. juli 2011 #2 Skrevet 14. juli 2011 Er det en stund siden sist bæsjebleie? Her i huset blir fisene giftigere og giftigere jo lenger det er siden bæsjing. Og ja, det stinker noe inni granskauen! :-)
El1 Skrevet 14. juli 2011 #3 Skrevet 14. juli 2011 Sønnen min var slik en periode, men det gikk over ganske samtidig med at vi begynte med fast føde, uten at jeg skal påstå at det var årsaken...
369?gutt10? Skrevet 14. juli 2011 #4 Skrevet 14. juli 2011 Gutten her hadde en periode hvor han feis MYE. Og det stinka noe helt utrolig! Men det gikk over etter hvert (muligens da vi begynte med fast føde flere ganger om dagen) og nå fiser han nesten ingenting!
Minimor85 Skrevet 14. juli 2011 #5 Skrevet 14. juli 2011 Min lille prins bæsjer én gang i uka, og det lukter skikkelig råttent av prompene. Og dette er helt normalt visstnok! Nesten så jeg blir flau når han promper borte hos folk... Menmen, sånn er det! har blitt så vant til lukta nå så det gjør meg ingenting..
A_K Skrevet 15. juli 2011 Forfatter #6 Skrevet 15. juli 2011 Godt å høre det er fler. Ja det er noen dager siden forrige avføring nå, så sikkert derfor det er verre nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå