Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

MYE!!! Og det lukter vondt :) kan ikke skjønne at en så liten og søt jente kan fise slik:) lurer jo på hva jeg spiser som fører til dette... Har dere opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det en stund siden sist bæsjebleie? Her i huset blir fisene giftigere og giftigere jo lenger det er siden bæsjing. Og ja, det stinker noe inni granskauen! :-)

Skrevet

Sønnen min var slik en periode, men det gikk over ganske samtidig med at vi begynte med fast føde, uten at jeg skal påstå at det var årsaken...

Skrevet

Gutten her hadde en periode hvor han feis MYE. Og det stinka noe helt utrolig! Men det gikk over etter hvert (muligens da vi begynte med fast føde flere ganger om dagen) og nå fiser han nesten ingenting!

Skrevet

Min lille prins bæsjer én gang i uka, og det lukter skikkelig råttent av prompene. Og dette er helt normalt visstnok! Nesten så jeg blir flau når han promper borte hos folk... Menmen, sånn er det! har blitt så vant til lukta nå så det gjør meg ingenting..:)

Skrevet

Godt å høre det er fler. Ja det er noen dager siden forrige avføring nå, så sikkert derfor det er verre nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...