Gå til innhold

htc eller Iphone?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mener at du må ha det uvanlige sim-kortet. Selv har jeg valgt htc for ikke å låse meg til apple og deres løsninger og så er iphonen vist ikke så solid. Går i stykker når den faller ned fra et sofabord .. og meget vanskelig å få mehold av apple hvis noe ikke virker som det skal.

Med iPhone er du helt låst til iTunes og Apple. HTC har Android operativsystem som synker via bluetooth til pc`n din. Dette kan man med alle androidtelefoner, sånn at du får synka bl.a. kontakter dersom telefonen blir ødelagt og du trenger ny. Med HTC trenger du heller ikke mikrosim som du må med iPhone 4 (og snart 5).

Annonse

Jeg har hatt en HTC (touch diamond) og det er en helvetes dritt telefon!!! Skal aldri kjøpe HTC igjen.

Nå sitter jeg med en iPhone 3 og venter på 5'eren:-D Elsker iPhonen min.

Og man er ikke låst til apple som i at alt må kjøpes.Jeg har lagt all min musikk inn i iTunes biblioteket mitt,både kjøpt og kopiert. Ikke noe problem.

Jeg hadde HTC før og har nå Iphone 4. Likte HTC veldig godt. Den kan brukes til like mye som Iphone og man er ikke låst til micro sim eller Apple. Micro sim ser jeg ikke på som noen ulempe, men at man er litt låst er vel en av de tingene je gikke er så slad i. Men jeg er glad i Spotify;)

Når det er sagt, syns jeg Iphonen er mer brukervennlig (for meg som ikke er så teknisk anlagt eller har interesse for disse tingene), den er lettere å navigere på internett/ lese på internett på og er alt i alt en herlig telefon.

Så holder en knapp på Iphone, men tror du blir fornøyd uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...