Gå til innhold

Kløe,svie,sårhet i underlivet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

pga tusenvis av dobesøk,hovenhet og div. Har dere noen råd? Noe som har salvetips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan høres ut som en soppinfeksjon. Ville prøvd canesten som fås på apoteket.

Skrevet

Kan det ikke være noe annet? Har hatt soppinfesksjon tidligere i svangerskapet også. Er jo i tillegg dette presset nedover. Er nå i uke 40. Kjipt å få det nå på tampen! :/

Skrevet

det kan være soppinfeksjon som blir nevnt over her, og salven som også blir nevnt funker veldig bra mot det :)

Jeg derimot har ikke soppinfeksjon, men kløe og sårhet da man som du skriver går på mange dobesøk iløpet av dagen for å ikke snakke om natta. Det som funker best for meg er rett og slett sove uten truse, gi underlivet mest mulig luft, da det på varmedager nå kan fort bli klamt. dager jeg bare går hjemme alene har jeg på meg en luftig kjole og går uten truse da jeg synes det er mest behagelig.

men jeg ville nok prøvd canesten salven først, funker det så har du soppinfeksjon:) og da hjelper det ikke å bare "lufte" underlivet:)

Skrevet

jeg hadde de samme symptomene...va soppinf.... :/ så jeg signerer rådene over :)

Skrevet

har samme problemet jeg også..

har prøvd den kremmen mot soppinfeksjon med skjedde ingenting...

Bør en gå til legen å få skjekka dette eller? irriterende...

Skrevet

Ja, jeg måtte får oral medisin. Kun 1 tablett! Genialt :)

Skrevet

åja..

tok du en skjekk med legen?

ble alt bra igjen etter det?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...