Gå til innhold

Det nærmer seg 2 uker siden sist... :(

Anbefalte innlegg

det er straks 2 uker siden sist jeg og sambo hadde sex, og jeg klarer ikke å finne lysten. jeg er gravid og sliter med bekkenløsning. er sykemeldt og går hjemme med 2 barn alene som har ferie nå. jeg er sliten. men likevel har det ikke gått 2 uker uten at vi har hatt sex før og jeg begynner å bli stressa. han spør så fint hver kveld og prøver å få meg i humør til det, men kroppen svarer bare ikke. er sliten og har mye vondt... merker at sambo synes dette er vanskelig også. begynner å bli masete nå, og det tenner i allefall ikke meg. får bare dårlig samvittighet fordi jeg ikke klarer å finne lysten :(

noen som har tips å kommer med?

Fortsetter under...

Om dette er et stort problem så har du det godt.

2 uker er ingenting. Hvor lenge bør han vel ikke holde seg unna etter at du har født!

Mulig du gjerne vil, men ikke får det til. Men jeg synst mannen din bør vise litt hensyn jeg da.

Ja, jeg er enig i at han burde vise litt mer hensyn. han klarer ikke å sette seg inn i min situasjon. bare maser og tuller om at her i huset får man aldri sex osv... blir kjempe lei meg og ikke minst frustrert. jeg vil, men jeg er så sliten. går med vondter konstant og er trett. Ja, han har hånden sin i god behold. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...