Gå til innhold

Om jeg holder meg så godt når jeg er 44 så skal jeg være glad (pamela).

Anbefalte innlegg

Syntes hun er penest uten sminke jeg da, men en skulle tro hun så ut som en burugle i følge denne artikkelen "alderen har innhentet henne" liksom.

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10088696

Fortsetter under...

Hun har litt mer rynker enn meg, er 3 år eldre også. Men jeg har ikke operert en ting på min kropp, utenom medisinske årsaker(som bare lager arr, og ikke fikser noe utvendig).

Det har med arv å¨gjøre, om en ikke opererer seg for å se yngre ut.... Og jeg har røkt hele mitt voksne liv, drukket, trener ikke eller noe. Men rynker har jeg lite av. De kommer nok, og da skal jeg si velkommen :)

Ja, jeg vet jo at det kommer av arv osv.

Men poenget mitt var at poenget i denne artikkelen var at hun liksom så sååå sliten og lite glamorøs ut. Jeg syntes hun ser superfin ut jeg!

Alderen har innhentet henne rundt øynene, men kroppen hennes ser veldig bra ut.

Forøvrig er det vel ikke naturlig for nordmenn å bruke ordet "dagligvareshopping". Oversetteren burde funnet på noe annet, som for eksempel handling eller "ute og gjør innkjøp".

Ja, jeg vet jo at det kommer av arv osv.

Men poenget mitt var at poenget i denne artikkelen var at hun liksom så sååå sliten og lite glamorøs ut. Jeg syntes hun ser superfin ut jeg!

Alderen har innhentet henne rundt øynene, men kroppen hennes ser veldig bra ut.

Forøvrig er det vel ikke naturlig for nordmenn å bruke ordet "dagligvareshopping". Oversetteren burde funnet på noe annet, som for eksempel handling eller "ute og gjør innkjøp".

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...