Sorgenfri Skrevet 14. juli 2011 #1 Skrevet 14. juli 2011 14. juli er det fullmåne, og jeg med 12 dager til termin synes det er helt greit om det setter i gang i kveld =) Fler som skal ut å flashe magen mot månen og ule i natt?? =)
2 gutter og 1 jente Skrevet 14. juli 2011 #2 Skrevet 14. juli 2011 hehehe ja, tror jeg skal prøve alt i min makt i kveld gitt! Gubben skal få seg en omgang han også, selv om det er både smertefult og vanskelig å få det helt til
LillyLilly Skrevet 14. juli 2011 #3 Skrevet 14. juli 2011 Kanskje derfor det er så mye aktivitet i magen da!! Kan jo hende tulla får det for seg at hun skal snu seg da!! Lov å håpe i hvertfall!!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 14. juli 2011 #4 Skrevet 14. juli 2011 Jeg leste endel om det der sist jeg var gravid og kom fram til, etter å ha lest rundt på nettet, at det ikke er noen flere fødsler rundt fullmåne enn ellers, men det er jo lov å håpe Selv håper jeg IKKE det blir fødsel nå for sambo er minst 8 timer unna og kommer ikke hjem før på søndag.
nudde80 Skrevet 14. juli 2011 #5 Skrevet 14. juli 2011 å det skal jeg prøve!!! Er overskya her da så da hjelper det sikkert ikke. Er så lei nå! har prøvd allt! men det er ikke min vilje det står på har jeg forstått :S men gubben er fornøyd for det har blitt mye på`n i det siste, men det ender bare opp i kynnere og "menssmerter" i noen timer så stillner det etterpå er lei av å se sykehusbaggen stå der å støve ned! ....kanskje det skjer no hvis jeg pakker den opp!? allt er verdt ett forsøk! kommer til å prøve sex x 3 flere ganger for det gjør meg ikke akkurat no ;P lykke til til alle sammen. Hilsen en som gjerne vil møte det lille nurket ...som kan sparke så hardt der inne i magen :S
trippeltopp Skrevet 14. juli 2011 #6 Skrevet 14. juli 2011 Og da vi fikk førstemann var det fullmåne (natten etter at vi fikk ham) - og det var ingen som hadde mulighet til å skrive oss ut fra sykehuset fordi det var sånt enormt rush av fødende. Så da vi endelig fikk hjelp sa også den jordmoren at de merket forskjell på fullmåne og ellers... Det kan jo være mye som gjør det (at mange "prøver litt ekstra" med sex-metoden rundt fullmåne kanskje..?) men jeg VIL gjerne tro at det stemmer ihvertfall Jeg har tre dager til termin og har hatt masse rier til og fra i dag. Nå skal vi ha sex - ingen nåde - og så får fullmånen fikse resten Lykke til alle
Maia&Mathias <3 Skrevet 14. juli 2011 #7 Skrevet 14. juli 2011 Trodde d var fullmåne imorra æ!! Men ho må for all del gjerne komme i natt! Har 14 dager igjen til termin så tviler jo på at noe skjer.... MEN er jo lov å håpe da!! ;P
*H* Skrevet 14. juli 2011 #8 Skrevet 14. juli 2011 i måne-kalenderen da jeg googla nå, står det fullmåne fredag - betyr det natt TIL fredag, eller natt FRA fredag?...
trippeltopp Skrevet 14. juli 2011 #9 Skrevet 14. juli 2011 Jeg tror det betyr natt til fredag - fordi 15. er fullmånedato, og det er jo i natt vi er inne i 15.juli..men vet egentlig ikke.
2små,rosa&blå Skrevet 14. juli 2011 #10 Skrevet 14. juli 2011 Det er visst ikke noen beviser for at månen har innvirkning på fødsel.. MEN, ikke fortvil jenter! For de flest (statistisk sett for naturlige fødsler) føder på en fredag!! Er ikke DET rart så vet ikke jeg...
MissisJ Skrevet 15. juli 2011 #11 Skrevet 15. juli 2011 fullmånen er natt til fredag,men månen har jo påvirkning på vann hele døynet. Så fra tidlig om morgenen trekker den vannet til seg for første gang det døgnet og så er det bare å se flo og fjære varsel i avisen i morgen tidllig. Får håpe den kllarer å trekke litt ekstra i min fosterhinne ,for jeg er 7 dg overtid! Lykke till alle sammen:)
*H* Skrevet 15. juli 2011 #12 Skrevet 15. juli 2011 æsj, ingenting skjedde her, ikke en vond kynner engang, og jeg som har hatt maserier dødslenge.. kanskje resten av fredagen kan oppfylle ønsket det viser seg jo at fødsler ofte starter når mor er avslappa; sover, så det kan jo være at fredager gir en ekstra "avslappende" og lettende følelse/stemning, som gjør at fødslene setter i gang ...
trippeltopp Skrevet 15. juli 2011 #13 Skrevet 15. juli 2011 Ikke en skitt i sikte her heller.. Baaah.... Enda vi forsøkte på sex til og med (PUH!!!! For et slit!) og jeg som gikk med maserier i hele går...så har jeg ikke hatt en eneste ri etter at vi hadde sex i går kveld. Heeeelt stille (eneste er veldig nedpress). Lillebror er en luring, ingen tvil om det! Lykke til alle sammen!
Sorgenfri Skrevet 15. juli 2011 Forfatter #14 Skrevet 15. juli 2011 Dårlig resultat her og.. Litt ekstra stikninger, tror det er noe modning på gang, men så har jeg jo 11 dager igjen til termin og da =) (men bare 8 dager ift. menstermin) Vil gjerne at det skal skje noe snart! Kanskje det hender noe om jeg monterer vugga? =)
Maia&Mathias <3 Skrevet 15. juli 2011 #16 Skrevet 15. juli 2011 Ikke no fremgang her heller desverre.... Har masse murringer og utrolig vondt i symfysen pga nedpress + harde kynnere, men er jo sikkert sånn d blir fremover nå da... Nå har ihvertfall senga blitt vaska og montert sånn som den skal være så kanskje d hjelper litt?? Den som venter på no godt osv...... ;P
J3F Skrevet 15. juli 2011 #17 Skrevet 15. juli 2011 Termin om 5 dager og mine to første kom 3 dager før termin, så HÅPER...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå