<3 meg og den lille <3 Skrevet 14. juli 2011 #1 Skrevet 14. juli 2011 Noen ganger lurer man jo på om man er den første kvinnen i dette landet som skal ut i permisjon, og at de aldri har vært borti folk som ikke har 100% fast stilling.. !"#¤%& Måtte bare få det ut
Billie Jean Skrevet 14. juli 2011 #2 Skrevet 14. juli 2011 Eller som har to arbeidsforhold og har vært delvis sykmeldt fra det ene pga arbeidsoppgavene der. Neida, da skal ikke det andre arbeidsforholdet tas med i foreldrepengegrunnlaget!! Fikk brev i dag og ble rimelig piiiiiiiiiiiissed!
<3 meg og den lille <3 Skrevet 14. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2011 fikk å brevet i dag og føler nå jeg må gjøre demms jobb. latterlig!!
Petrine +spire=❤ Skrevet 14. juli 2011 #4 Skrevet 14. juli 2011 Nav er ikke alltid enkel nei ( Men dere har nå fått svar og kan gjøre noe.hehehe Ikke at det unskylder altså. Det har ikke jeg og permisjonen min starter i morgen...Bare håper jeg får inn penger i aug.
zassy☆ Skrevet 14. juli 2011 #5 Skrevet 14. juli 2011 Åh don`t get me started en gang! Har nav så langt oppi halsen at jeg blir amper bare av å tenke på dem Er spent på svarbrevet på min foreldrepengesøknad, for å si det sånn så forventer jeg ikke at de har klart å få det rett.. Det skaper så mye unødvendig stress at de ikke kan svare på det man lurer på, med en gang man har en situasjon litt utenfor normalen (altså ikke fast 100 % jobb) så virker det ikke som de har peiling!! puh
<3 meg og den lille <3 Skrevet 14. juli 2011 Forfatter #6 Skrevet 14. juli 2011 ja, og jeg kobber i kommunen. Den størstebedriften som har størst anndel deltidsstillinge.. men neida hæ hva må vi gjøre nå skal tro...
Vermilion Skrevet 14. juli 2011 #8 Skrevet 14. juli 2011 Åh, er så enig! Selvstendig næringsdr. her og det er tydeligvis _veldig_ komplisert..lurer på hva de driver med der borte..*sur*
Triduana Skrevet 14. juli 2011 #9 Skrevet 14. juli 2011 Jeg gikk ut i permisjon 4.7 men har fortsatt ikke fått noe svar Tar en tur innom i person i morgen for å se om det gjør noen forskjell. Søkte så fort jeg kunne i forholdet til kravet om bekreftelse fra jordmor på termin som måtte være etter en viss uke. Tror så gjerne at dere får problemer hvis det er noe annet enn akkurat standardløsningen med 100% stilling i èn og samme jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå