Gråsonen Skrevet 14. juli 2011 #1 Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg har slitt med kroppslige spenninger i10 år, de siste 4 årene har det spredd seg kraftig til hodet - tensionshodepine... Men, nevrolog/overlege sier nå at alt er sjekket ut. Han anbefaler jeg sykemelder meg 100% over LANG tid. Jeg har vært sykemeldt 6 mnd tidligere, hverdagen min ble litt bedre da... men plagene kom tilbake med en gang jeg begynte i jobb. Min nevrolog/overlege mente 6 mnd med sykemelding var alt for lite... OG, så mener han jeg må til psykolog. Han tror det kan være noe fra barndommen som er fortrengt som trigger meg. Jeg må si jeg har tenkt som en gal i de siste dagene... Hva i all verden skulle det være?!?!?!??? Han presiserte jeg IKKE var en psykiatrisk pasient på noen måte, men jeg trengte få frem det som trigget spenningene mine. De er helt ødeleggende i hverdagen min, uten at jeg orker ramse de ned. Lurer bare på hva en psykolog gjør... og erfaringene til dere som har vært hos en slik Kan ikke noe for det.. men er livredd for at jeg er sexuelt misbrukt!!! Men husker ikke noe i den form for misbruk altså... husker ikke annet misbruk heller. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143400211-hva-skjer-hos-en-psykolog-lagt-ut-for-anonym/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå