Gå til innhold

Hva syns du om navnet Astor?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

(leste det først som Ascot)

men Astor? Sammen med Ellinor? ikke fordi de ha samme endelse, men fordi Ellinor er gammelt (gresk opprinnelse?) og Astor er et nymotens påfunn av noen norrøne tilbedere som gikk tom for klassiske, norrøne navn og mekket sammen As-Tor

Annonse

Helt ærlig så liker ikke jeg det, men det er mange navn jeg ikke liker da;)

Høres ut som en hotellkjede eller noe for meg, ikke et gutte/mannsnavn.

Kunne kanskje vært greit at ikke navnene ligner for mye, or til slutt i begge blir liksom litt vel planlagt liksom for min del.

Men for all del, det er dere som skal velge navn, og liker dere det så bruk det!! Ikke bry dere om hva vi andre mener:)

haha, em du.. astor er et vanlig norskt navn, kjenner to menn som heter det, begge er rundt 50 år gamle, så akkurat nymotens og hjemmesnekra er det ivertfall ikke!

litt spesiellt er det, men på en positiv måte! du er garrantert at han er den eneste astoren i klassen ivertfall! men det er jo positivt!

astorene jeg kjenner er koselige karer, så for meg så er navnet positivt laddet! kjempekult om dere går for det! :D syns det er kult med barn med litt uventede navn.. ikke sørlig spennende når en kan regne med at barnet herter leander, lukas eller jacob...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...