mimmi89 Skrevet 14. juli 2011 #1 Skrevet 14. juli 2011 det hele starta i går kveld (etter fødeavdelingen vel og merke) hehe.. kynnerne ble plutselig vondere og vondere og de kom sånn jevnlig, ca 20 min mellom.. Kvelden gikk og jeg prøvde å sove, men det gikk ikke så bra. kl 2 begynte de å bli såppas vonde at jeg virkelig måtte puste, men hadde jo enda mye å gå på sånn smerteterskel sett. kl 5 ringte jeg føden. Da var det 7 min mellom rie og de varte ca 1 min. Vi har litt reisetid så ville ringe litt i god tid Kom på føden kl 7, og da de sjekka meg konstanterte de utflata livmortapp og 1 cm åpning. Bedre enn ingenting tenkte jo jeg, selv om jeg kanskje hadde håpa at det var kommet litt lenger.. Jeg valgte å dra hjem for å prøve å få sove litt. Riene ble mer intense og kom med 6 min mellomrom, men etter noen timer hjemme begynte de å komme mer sjeldent. Jeg fikk til å sove litt (utrolig godt etter mange timer med litt arbeid) men riene fortsatte å dabbe av. så nå sitter jeg her. En rie i timen kasnkje 2.. Håper jo det skal ta seg opp snart da og virkelig sette i gang, men trøster meg med at det var en myk start og mye arbeid er allerede gjort, og at lillemor i magen bare tar en pause før det virkelig skal starte *håååper fødsel snart*
mimmi89 Skrevet 14. juli 2011 Forfatter #2 Skrevet 14. juli 2011 er forresten -4 dager over termin 10 juli
trippeltopp Skrevet 14. juli 2011 #4 Skrevet 14. juli 2011 Masse lykke til til deg! Jeg sitter også og venter på at det skal ta seg opp her.. har hatt masse rier, vondere utover kvelden, men de er ikke tilstrekkelig regelmessig enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå