Gå til innhold

Trøtt... Et lite hjertesukk bare :)

Anbefalte innlegg

Er nå gravid med mitt tredje barn. Var trøtt i de to forrige svangerskapa også, men denne gang synes jeg det er helt ekstremt. Jeg er bare 5+0, men er stuptrøtt. Min smboer er i nordsjøen så jeg får ikke avløsning før på mandag når han kommer hjem. Gleeeeder meg til å få sove!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143400148-tr%C3%B8tt-et-lite-hjertesukk-bare/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, kjenner meg igjen i det! I forrige svangerskap var eg så uutheldeleg trøtt i starten. Hugsar ein kunne stille klokka etter meg for når klokka vart 9 på kvelden, sovna eg nesten uansett aktivitet:P

Trøsta er at det går over, det gjor det i allefall med meg, men eg hugsar ikkje kor lenge det vart.

No har eg akkurat testa positivt(er visstnok 3+4), og ventar på trøttheita som kjem sigande. Er litt trøtt for tida, men kan ikkje samanliknast med sist. Reknar med det kjem om nokre frå veker:P

Hald ut, og kvil når sjangsenbyr seg! Det hjelper og med rolege spaserturar i frisk luft. Det gir overskot og "vekker" ein litt:) Kaldt vatn i fjeset gjer og underverk om ein ikkje må sovne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...