Gå til innhold

Menssmerter 7-8dager før ikm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt her nå..

Er 6dpo i dag så for tidlig å ta test...

Jeg har alltid hatt veldig tydelige tegn på mensen..trodde jeg da...!

Jeg har til vanlig 27-30 dager syklus og er på dag 22 i dag. Har i et par dager nå hatt skikkelig murringer i mage og verking i rygg. Vært trøtt og sliten (kunne sovet i et døgn i strekk om jeg hadde fått lov), og vært skikkelig fysen på alt mulig!

I dag har jeg kjent skikkelig stikk i høyre side av magen/eggstokk. Og nå i ettermiddag har jeg hatt skikkelig murring i mage og rygg på samme måte som jeg har dagen før jeg får mensen..

Uff, det kan vel ikke være tanta som er på vei allerede?:( Aldri hatt så kort syklus som 22-23 dager, men er skikkelig sånn murring jeg har når jeg har mensen:(

Fortsetter under...

Skrevet

hei!

jeg hadde også dette.. på mandag 11. juli, da var det en uke til mensen og en uke etter eggløsning. jeg søkte litt rundt forbi på nettet om det, og det er visst rundt den tiden at egget kan eventuellt feste seg, at det er derfor man kan ha magesmerter! så nå håper jeg bare for harde livet her jeg sitter... har siden mandag vært kvalm og uendelig trøtt.. vet ikke om det bare er innbilning men på følelsen noe er på gang her.. endten har jeg endelig blitt gravid, eller så brygger jeg på noe...

er det førstemann hos dere også? hvor lenge har dere prøvd?

Skrevet

takk for svar:) Håper du har rett:) føler jeg har masse symptomer, men tør ikke håpe!

Nei det er andremann for oss:)

startet prøvingen i begynnelsen av juni, fikk mensen 23 juni og er i vår 2 pp nå:)

Dere da?

Skrevet

å å morro da!

det er vår første, vi har prøvd i 2.5 år nå.. i begynnelsen var det ikke bevisst prøving fra hans side, han ville at det skulle skje om det skjedde... men jeg hadde jo alt på stell med datoer for det ene og det andre.. hehe, er nå det siste halvåret vi har prøvd ekstra hardt egentlig.. men lurer på om det er noe galt, siden det ikke har skjedd til nå.. men får nå se til førstkommende mandag om noe er skjedd.. jeg testet faktisk med en test i dag, bare for å lissom ha testet.. vet jo godt at det er for tidlig å teste, men måtte lissom alikevell.. hehe, men den var jo negativ..

hva er pp? prøveperiode?:P

Skrevet

sorry altså... er helt grønn på sånne forkortelser... skulle lært meg alle, siden jeg er på denne siden og alle tydeligvis bruker det:P

Skrevet

Hei jubeldumbo:)

Sånn som du har skreve syptomene dine har jeg hatt siden eggløsning og er nå 11 dpo... Go del murringer i mage og rygg... akkurat nå er det spesielt i ryggen og veldig når jeg sitter :S Har litt stikkninger av og til i puppene og! Har tatt g test igår og idag men negativ.. så får se om mens kommer eller ikke!!

Birthe:)

Annonse

Skrevet

11 dager etter eggløsning :)

Skrevet

vi har en spennende tid i møte! send en mail eller her heter det vell kanskje post:) send en post om du vil ha noen å skrive med! :0) fint å dele tanker med noen oppi dette her... merker hvertfall jeg skulle hatt det:P hehe

Skrevet

Ringfinger; får ikke sendt deg post... ?!

Ja er en kjempe spennende tid i møte:-) Gleder meg slik til å kunne teste jeg!:)

tok temp i stad da... 37,5grad.. jeg pleier normalt,når jeg ikke er syk, å ha 36,8-37,0 :-)

Håper det lover bra!:-)

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei!

Jeg kjente meg veldig igjen i denne beskrivelsen, etter mye søk på nettet etter om noen hadde det slik som meg. Jeg plages ofte med både mage og spesielt smerter i korsryggen under menstrasjon, og har nå akkurat samme plagene, bare veldig lenge før IKM. Disse plagene startet allerede 4-5 DPO denne mnd, og det har jeg aldri opplevd før. Dette pleier å komme maks 1-2 dager før mensen og som regel kommer det ikke før jeg har begynt å blø. Jeg har 28-31 dagers syklus, og det har kjentes ut som om mensen skal komme nå i en uke allerede. IKM er ikke før om 4-5 dager. Vi har vært til inseminasjon i Danmark for 6. gang nå, så nå vi håper veldig at det denne gangen blir full klaff :-)

Ser at innlegget ditt er lagt ut for en stund siden, hvordan gikk det med deg?

Skrevet

hei:)

jeg er gravid:-) :D:D

Er 5+6 i dag og testet negativt to ganger før ikm, men på ikm testet jeg svakt positivt:) Har testet ganske positivt de siste gangene:) Er ikke tvil om at jeg er gravid:)

Hurra!:) Venter en liten marsspire:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...