BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 14. juli 2011 #1 Skrevet 14. juli 2011 Som skulle vaere de aller beste hjemme i Norge. Et eller annet saant billig supermaked merke... Noen som vet? Vil gjerne vite det til knoettet skal hjem paa ferie i sommer.
januarbaby + novemberspire Skrevet 14. juli 2011 #2 Skrevet 14. juli 2011 Jeg bruker våtserviettene fra coop som heter x-tra. Koster 50 kr for 6 pakker på Obs. Disse er de eneste jenta mi ikke blir sår av
Babyønske �� Skrevet 14. juli 2011 #3 Skrevet 14. juli 2011 Coop Änglamark er vel de som går for å være de beste. De har hvertfall kommet best ut i Grønn Hverdag sine tester flere ganger. Det var også en test i siste Foreldre og Barn, og der ble de aller fleste typer omtalt som trygge. Men Sebamed, Natusan Baby Gentle, Johnsons og Pampers anbefales der å ikke bruke til barn.
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 14. juli 2011 #4 Skrevet 14. juli 2011 Jeg bruker Dr Greve sine som blir solgt på apoteket. Har ikke lagt merke til at jenten min reagerer på de, hun har i hvert fall aldri vært sår:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå