Gå til innhold

Gutten min har ikke noe navn... Begynner å få dårlig tid..

Anbefalte innlegg

Sliter med navnevalget, og nå er det noen som sier man blir politianmeldt om man ikke finner navn før barnet er 6 mnd (!) Synes bare det er så vanskelig.. klarer ikke bestemme meg ): Vil jo at barnet mitt skal ha det "riktige" navnet. Han skal jo ha det hele livet... Her er mine forslag til nå, gjerne kom med flere navn, eller hva dere synes om dette, så er dere kjempesnille...

Even

Eben

Emre

Isar

Theo

Felix

Fortsetter under...

Han har ikke noe mellomnavn da vi ikke fant et vi syns "klang" godt til Theo-navnet. Eneste forslaget familien hadde var Theo André, men han skulle ha dobbelt etternavn, så vi syns det holdt med ett fornavn da ;)

Annonse

Du har mye tid ennå... i verste fall får du melde inn Lillebror, for så å skifte når du bestemmer deg ;)

Even - fint navn, men jeg har dårlige assosiasjoner

Eben - liker ikke

Emre - ikke spesielt fint, Imre derimot går godt an...

Isar - ville heller valgt Ivar

Theo - poppisnavn med en fullstendig umotivert h i

Felix - ser for meg en katt

Ser du liker korte navn, hva med Mats?

17.43 Ja, det kan jeg jo gjøre om det blir helt krise.. Og måtte le litt da jeg leste innlegget ditt, du er jo akkurat som meg, hehe, jeg finner også noe som er galt med alle navnene jeg kommer opp med og klarer jo derfor aldri å bestemme meg. Hadde utrolig lyst til å kalle han pan, men så leste jeg om han pan guden og han var jo en skikkelig drittsekk :P

Annonse

Hvordan ser han ut da? Og hva sier genene at han blir når han blir stor? høy, lav, tykk eller tynn?

Jeg lister navnene utfra bare navn slik:

Even - flott navn og jeg kjenner to sterke flotte Even.

Emre - Helt greit navn det. Ikke så mye brukt frem til nå hvertfall. Synes Emrik er veldig fint da :)

Felix - bør være en mørk, slank en. Hvertfall slank.

Isar - Aldri hørt? Oppkalling?

Theo - Fint, men kjenner litt for mange.

Eben er som Even bare at man er tett i nesa.

Forslag: Evan, Fillip og Emrik kan det jo være du liker.

Hei, og takk for svar alle sammen. huff, jo man blir faktisk politianmeldt.. Men kan jo forandre det etterpå om jeg ikke skulle bli ferdig med navnevalget..

Han blir sannsyneligvis blond, rundt 1.90 og muskuløs slank type "viking kropp" antagelivis med hår som ikke detter av før han er 90 år gammel.. (vet det, han er heldig med genene, mener ikke å "skryte :P ) hehe...

er enig med at eben høres litt ut som even bare man er tett i nesa, tjihihi.. Synes iben er så fint, men det er 200 jenter som heter det og 80 gutter, så da er det jo mest et jentenavn føler jeg..

Filip og emrik har jeg faktisk også tenkt på... Huff... Snart lar jeg nesten noen andre bestemme hva han skal hete..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...