Gå til innhold

Hvor mange barn har du, og med hvor mange fedre?

Anbefalte innlegg

Selv har jeg forløpig ett barn, så klart med en far ;)

Syns det er helt horribelt med alle de som har tre barn med tre forskjellige fedre osv. Jeg skal ikke ha flere enn en far til alle mine barn, og heldigvis er min mann enig i dette synspunktet. Altså, dersom det skulle bli slutt mellom oss så kommer vi ikke til å flere barn med en evt. ny partner.

Fortsetter under...

Har 1 barn og så vidt jeg vet så har hun bare 1 barn. Hva andre gjør, hvor mange barn de har og hvem de har barn sammen med vedkommer meg ikke. Og jeg kan heller ikke se at det er din sak....

("Altså, dersom det skulle bli slutt mellom oss så kommer vi ikke til å flere barn med en evt. ny partner." hihi! litt naivt å bestemme slike ting nå. søtt, men naivt;)

åhh søtt <3 Sånn avtale hadde jeg med kjærsten min på ungdomsskolen også! Om det blir slutt mellom oss skal vi aldri har noen andre!

Jeg har ett barn med en far, og ett på vei med en ny! er med nå bf, og vi har vært sammen i mange mange år. Hadde nok derimot aldri villet hatt 3 med tre forskjellige da.

Annonse

1 barn med 1 mann... når det blir nr2 så blir det med samboeren min... om det skulle blir slutt mellom oss etter jeg har fått nr 2 så blir det ikke flere barn.. men kan jo ikke si det 100% sikkert...

En ting om man får barn med omtrent hver mann man blir sammen med, men om man får et barn eller flere med en mann og forholdet ryker og man finner seg ny og får barn med han også så ser jeg ikke noe galt i det.. Man kan ikke garantere at et forhold skal vare til døden skiller oss.

Har to med samboer. Jeg har bare ei grense på 4 barn med 4 forskjellige. Da tenker jeg DUM, ikke noe annet.

Uansett har man tre med forskjellige fedre må man bruke tid på å planlegge jul, sommer og ikke minst fars dager. Trasig hvis en far setter seg på bakbena (mor også).. Nei, misunner ikke disse damene og mennene!

Jeg har to barn og de har samme pappa, og han er jeg fortsatt sammen med. Vi er begge enige om at når nr.3 har ankommet, så ønsker vi ikke flere barn, og han har sagt at han skal sterilisere seg. Skulle han finne seg ny dame, så holder det uansett med de barna han har, sier han selv.

Jeg er også enig.

Men en ting har jo også livet lært meg, det er at man aldri skal si aldri. Man kan være så bestemt man vil over visse ting, helt til man står i situasjonen selv. Alt virker så enkelt fra utsiden, når man ikke har vært borti dilemmaet.

Annonse

Har to barn med to forskjelige fedre, er sammen med en ny mann nå som ikke har barn, han ønsker egne barn en gang, men vi har god tid, og ikke noe tema for oss enda. Men hvis jeg skal ha barn med han, skal det være planlagt og ønsket.

Får nr tre nå med mann nr to...

Er i teorien enig i at dersom man har fått barn med to menn og det ikke fungerer da heller, er det vel på tide å revurdere om man "trenger" flere barn...

Men i praksis er det ikke like sort hvitt....

Jeg har 4 barn, 2 forskjellige fedre. Nr 1 er fra et tidligere forhold, og de 3 minste har samme far.

Så klart man er enige i at man ikke skal få flere barn med noen andre når man er i et forhold og er forelsket, men pipa får nok en helt annen lyd den dagen en av dere er i et nytt forhold (om det skulle skje).

har faktisk en sønn med to fedre :P

en som ikke fungerer, og en som fungerer veldig veldig bra, som jeg venter nr to med.

dømmer ingen for valgene de tar i Sitt liv. Jeg for min del er for opptatt med å tenke på meg selv og mine ting til å blande meg borti andres liv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...