Gjest Gurimamma Skrevet 14. juli 2011 #1 Skrevet 14. juli 2011 Jeg er sååå strålende fornøyd! Har vært på UL i dag, og babyboy har snudd seg og ligger med hodet ned (er i uke 28+2).. ikke at det er sånn superviktig (tror jeg da), men legen håpte han ble liggende slik til fødsel... så da håper jeg også det. Fastlegen min var også redd for at babyen kunne være litt stor, men han lå midt på streken og vokser helt etter skjema Ikke fikk de påvist at jeg har svangerskapsdiabetes heller, så inntil videre så kan jeg huke av som godkjent på det også. Sist, men ikke minst så har vi kjøpt hus i dag Med utflytting fra vår leilighet 1.9 og ikke noe å flytte til (og termin 6 oktber), så har det vært fryktelig stressende, men nå har alt ordnet seg ) Nå jubler jeg i sky jenter Ha en strålende store og små
Minna-si Skrevet 15. juli 2011 #2 Skrevet 15. juli 2011 Grattis med alt ! særlig huskjøp, men også at lillegulle har snudd seg. går å venter på det samme selv.. snuing altså god helg <3
Gjest Gurimamma Skrevet 15. juli 2011 #3 Skrevet 15. juli 2011 Tusen takk Spennende det der med snuing altså. De kan vel snu seg opp til flere ganger før fødsel, men satser på han ligger rikitg vei til slutt Hvor langt har du kommet ? Riktig god helg til deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå