Gå til innhold

Anbefalte innlegg

NÅ er jeg skikkelig nervøs for om dette er farlig? er i 9.uke og er kvalm 24/7.

i dag har jeg bare klart å drikki en halv kopp med te, men den kom rett opp igjen.. prøver å komme gjennom legekontoret men det var vanskelig i dag... ringt 5 ganger.. så kan noen av dere hjelpe meg? noen tips?

Er dette farlig? eller jeg skjønner jo selv at det ike er bra, men hva skal jeg gjøre???

Fortsetter under...

nå snakka jeg med legen:) de skal ringe meg opp igjen.. jeg googla hypermesis, alle symptomene stemmer!

Jeg får sååå dårlig samvittighet ovenfor forloveden min.. han kommer å maserer meg å vil være snill år jeg kaster opp å vil holde rundt meg men jeg klarer ikke lukten av han engnag!!! å den lukten har jeg alltid elsket, for den har vært så trygg og god... alle lukter.. eneste lukta jeg orker å ha på meg selv er deodurant.. ikke krem eller noe... nei dette er forferdelig.. sa til meg selv at jeg aldri skal bli gravid igjen, men hvis alt går bra så er det verdt det:) er bare bekymra for fosteret å hva næring den tar til seg når jeg bare brekker meg å spyr magesyre.... :(

SÅ MYE klaging:P men deilig å få det ut:)

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3

Første svangerskapet mitt var jeg ekstremt kvalm, på 1 månde gikk jeg ned 12 kg. Tok turen til legen, men her var det ikke noe som var galt, bare kvalmen som sto imot det å få i seg mat, etter 3 fullgåtte månder var jeg gått ned 22 kg (hadde heldigvis en del å gå på) Men på UL sjekking, så viste det seg at tvillingene utviklet seg rett, mistet desverre i uke 21, men av helt andre grunner, og vekttape hadde ingen påvirkning av det som hendte.

Kan hende du kan få inn på sykehuset, få noe næring intravenøst? Prøvde de på meg, men ga ingen efekt desverre, men det pleier å lette kvalmen for de fleste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...