Gå til innhold

Småbarnsmor fra nord-norge, som vil søke på Westerdals neste år.

Anbefalte innlegg

Hvordan i alle dager skal dette gå, uten å flytte hele familien med meg? Syns det blir for mye å være borte fra barna 5 dager i uken i 3 år. Men jeg kjenner at jeg trenger å gjøre noe annet i arbeidslivet nå. jeg føler jeg har valgt feil yrke og jeg trives ikke. Nå har jeg forstått at jeg må studere noe jeg virkelig BRENNER for, for da blir studiene og jobben lettere og mer motiverende.

Tips og råd? Andre som har vært i tilsvarende situasjon. Begge barna er under 3 år.

Fortsetter under...

Oi, du høres tøff ut som vil hive deg rundt med noe slik med så små barn. Er det ingen muligheter at hele familien kan flytte en periode? Det blir også mye på den som "blir igjen" med barna vil jeg tro? Jeg hadde nok antagelig ventet selv, pga at jeg rett og slett ikke hadde klart et sånt kjør, og heller ikke savnet av familien om de ikke kunne bli med...

Ja, det er sånn jeg også tenker. Det hadde nok blitt tøft. Jeg får helle leve ut drømmen min på hobbybasis og kanskje søke senere. Kanskje ta noen nettstudier som kan være relevant i forhold til dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...