Gå til innhold

hurra!!!! slimproppen min har gått!!!! 1 dag til termin!

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på do i ste å da gikk slimproppen :D vet det enda kan ta tid, men har mye murringer å stikkinger så bare hååååper det skjer noe snart :))))) termin i morra så dette gjorde at jeg fikk ny giv :)

tenk hvor glad man skal bli for å finne ekkle slimpropper på dopapiret og hvor høyt man har lyst på mere smerte når man er på slutten.... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jippi! Håper det blir fødsel på deg ganske snart :)

Lykke til!

Skrevet

så spennende!

Jeg fødte nå for 2 dager siden, og da gikk slimproppen samme morgen:-))

Lykke til!!

Skrevet

Ho, ho! Tvi tvi! Hvordan så slimproppen ut og har du hatt tendenser til tegningsblødning?.. Hilsen ei som har termin om noen uker.

Skrevet

GRATULERER fagremøy :o)

Håper du føder om ikke så lenge da. Selv fødte jeg på tirsdag - fantastisk opplevelse :o)

LYKKE TIL

Gjest Lenchen J98, J08
Skrevet

Min gikk i går. Jeg hadde termin på søndag. Har hatt masse kynnere i dag, og begge mine forrige fødsler startet med kynnere, så har et lite håp om at det kan ta seg opp i natt :)

Lykke til til deg :)

Skrevet

har hatt litt uregelmessige sammentrekninger (kynnere) og fortsatt maaaassse mensmurringer, men ikke noe mer... satser på det hjelper for noe :))

slimproppen var blank med gulskjær og overrskende stor.....litt som mange andre sier her, ligner litt på det inni en drue, bare større. ganske fast konsistens (ekkle detajer men men :)) ingen tegningsblødninger, men det har jeg ikke hatt med de andre heller før jeg har født :)

super masse lykke til til dere andre som også venter og gratulere så masse til dere som har født alt :))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...