fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 14. juli 2011 #1 Skrevet 14. juli 2011 var på do i ste å da gikk slimproppen vet det enda kan ta tid, men har mye murringer å stikkinger så bare hååååper det skjer noe snart )))) termin i morra så dette gjorde at jeg fikk ny giv tenk hvor glad man skal bli for å finne ekkle slimpropper på dopapiret og hvor høyt man har lyst på mere smerte når man er på slutten....
<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 14. juli 2011 #2 Skrevet 14. juli 2011 Jippi! Håper det blir fødsel på deg ganske snart Lykke til!
Peispå! Skrevet 14. juli 2011 #3 Skrevet 14. juli 2011 så spennende! Jeg fødte nå for 2 dager siden, og da gikk slimproppen samme morgen:-)) Lykke til!!
Mrs. Charming Skrevet 14. juli 2011 #4 Skrevet 14. juli 2011 Ho, ho! Tvi tvi! Hvordan så slimproppen ut og har du hatt tendenser til tegningsblødning?.. Hilsen ei som har termin om noen uker.
mase Skrevet 14. juli 2011 #5 Skrevet 14. juli 2011 GRATULERER fagremøy ) Håper du føder om ikke så lenge da. Selv fødte jeg på tirsdag - fantastisk opplevelse ) LYKKE TIL
Gjest Lenchen J98, J08 Skrevet 14. juli 2011 #6 Skrevet 14. juli 2011 Min gikk i går. Jeg hadde termin på søndag. Har hatt masse kynnere i dag, og begge mine forrige fødsler startet med kynnere, så har et lite håp om at det kan ta seg opp i natt Lykke til til deg
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 14. juli 2011 Forfatter #7 Skrevet 14. juli 2011 har hatt litt uregelmessige sammentrekninger (kynnere) og fortsatt maaaassse mensmurringer, men ikke noe mer... satser på det hjelper for noe ) slimproppen var blank med gulskjær og overrskende stor.....litt som mange andre sier her, ligner litt på det inni en drue, bare større. ganske fast konsistens (ekkle detajer men men ) ingen tegningsblødninger, men det har jeg ikke hatt med de andre heller før jeg har født super masse lykke til til dere andre som også venter og gratulere så masse til dere som har født alt )))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå