LCG80 Skrevet 14. juli 2011 #1 Skrevet 14. juli 2011 Nå nærmer det seg med stormskritt her, kun 4 dager til ul termin som er mandag 18.07.11. Var på siste kontroll hos legen idag, til uka er det sykehuset i Skien som overtar kontrollene på meg. Så da blir det overtidskontroll i slutten av neste uke hvis jeg enda ikke har nedkommet. Reiser til Arendal (bor i Porsgrunn) i helga på båtrace - må få tiden til å gå, hadde blitt gal hvis jeg bare skulle sittet hjemme å ruge. Da blir fødebag, helsekort, bilsete og det vi trenger til hjemreisen til prinsessa med, hvis det skulle skje noe i helga:) Noen som har født på Sykehuset i Arendal? Leste på nettsiden, virker som de er oppegående på føeden der. Kjenner godt til selve sykehuset, da jeg har ansvaret for den medisinske ernæringen der, men har ikke vært på føden:) Hvor lenge har dere andre igjen, og hvordan går det med dere?
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 14. juli 2011 #2 Skrevet 14. juli 2011 har 1 dag igjen å slimproppen gikk for en halv time siden å har en god del murringer å stikkinger så håper det skjer noe snart
Sunniva Å S Skrevet 14. juli 2011 #3 Skrevet 14. juli 2011 37 dager igjen... er førstegangs, og vet ikke om jeg gruer eller gleder meg til fødselen! =)
LCG80 Skrevet 14. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2011 Så morro - misunner deg som har en slimpropp som har gått:) Lykke til, håper det skjer noe snart:)
Linnpija_88 Skrevet 14. juli 2011 #7 Skrevet 14. juli 2011 21 dager igjen andregangs gravid og igår var hode festet. Jordmor tippet at innen en uke,så var babyen kommet! spennende tid dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå