Mini90<3 Skrevet 14. juli 2011 #1 Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg er fulltidsstudent og jobber ikke ved siden av. samboeren min jobbber heltid. får utbetalt ca 23.000 i mnd jeg rekker å gå første semester før jeg går ut i permisjon. da begynner jeg igjen i januar året etter. hva kan vi få av penger? Er det sånn at far kan ta permisjon mens jeg har sommerferie? Er det sånn at far kan ha permisjon fra juni/juli (starten på sommerferien min) og til jeg begynner på skolen igjen i januar? (siden jeg ikke har noe skole å gå tilbake til før da? Synes dette er utrolig vanskelig, så setter pris på om noen kunne være så snille og forklare meg det ! =) <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143399468-trenger-hjelp-ang-permisjon-osv-samme-som-p%C3%A5-gravid-student/ Del på andre sider Flere delingsvalg…