Gå til innhold

synes det er kjedelig å være gravid:(

Anbefalte innlegg

Det ble ikke som jeg hadde trodd! Jeg er skikkelig skuffet over meg selv! vi prøvde en god stund på å bli gravid, vi gleder oss begge to. Jeg gleder meg fryktelig mye til baby`n min kommer. Men nå synes jeg det er kjempe kjedelig, å hater å være gravid! Jeg har vært dårlig til nå, spydd bare jeg har tenkt på mat. Er i uke 15 å nå er formen fin. Jeg synes det er kjedelig å ikke kunne sitte på terrassen med ett glass vin, jeg synes det er deprimerende å ikke kunne røyke, jeg synes det er slitsomt å dra bort fordi jeg blir trøtt med en gang. Jeg synes rett og slett bare det er kjedelig å v ære gravid!

Hadde gledet meg sånn til å gå å kjenne på den gode følelsen av å være gravid, gå å glede seg (det gjør jeg altså) kose seg med graviditeten som så mange sier. Men jeg føler bare at livet mitt skal stå på vent ett år jeg!

Fortsetter under...

Sånn hadde jeg det også. Det er drittkjedelig å være gravid. Kjedelig å ikke kunne drikke, ikke bevege seg for bekkenet er så jævla vondt, spyr bare du ser mat, er konstant trøtt, kan ikke sole seg, spise det en vil.

He-he..Var DRITLEI etter 3 mndr med førstemann jeg...Var frisk hele veien da. Men så kjedelig og med en kilo vektøkning i uka!!!! Nei, ikke særlig det..

Var på NAV en dag og skulle få hjelp til noen skjema, da kom det en dame og satt seg ned og ventet sammen med meg. Vi pratet litt løst og fast om vær om jeg hadde ventet lenge, også spurte hun om det var min første...Ja, og jeg er SÅÅÅÅÅ lei av og gå gravid, sa jeg....Hun bare smilte og sa at du vil nok se tilbake på denne tiden og savne den når ungen er ute:O) Det er så greit når du vet hvor du har ungen til enhver tid....Nei, ALDRI....Blir nok ikke fler barn en gang, for dette var så kjedelig...

Men gjett hvem som fikk rett da:o) Andre graviditet gikk alt for fort, og selv 5 dager på overtid var jeg ikke stressa og følte at det var ok med ungen inni magen, fremfor utenfor:o) Hadde jeg ALDRI trodd den dagen på NAV:o)

åhh det var godt å høre!!!! Trodde nesten jeg hadde utviklet svangerskapsdepresjoner jeg! Første graviditet gledet jeg meg vilt, selv om jeg synes ikke det var så spesielt å være gravid. Tenkte at det var fordi jeg var ung, var ganske så alene om det og uerfaren. Alt skulle bli så anderledes nå, så ble det bare enda kjedeligere å værre en jeg kunne forestilt meg!

Får så dårlig samvittighet også, stakkars lille baby`n min ligger der å koser seg mens jeg hater det!

betryggende å høre at det ikke bare er meg som føler kun idyll og lykke over kiloøkning, kvalme og livet på vent!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...