Anonym bruker Skrevet 14. juli 2011 #1 Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg og min samboer bor 5-6 mil fra hjemstedet mitt med vår lille datter. Dette skulle egentlig være et "prøveprosjekt" i ett år, noe han plutselig har fått for seg var 3år... Vi har bodd her 1,5 år og jeg er veeeeldig klar for å flytte hjem igjen og få siste del av permisjonen min der. Det har jo alltid vært meningen at vi skulle flytte tilbake igjen, og det er det fortsatt, men jeg vil flytte snarest mulig mens han i utgangspunktet vil vente. Nå virker det som om han er med på tankagangen min om at det er bedre å flytte før jeg begynner å jobbe igjen og vesla begynner i barnehagen, der har vi også muligheter for at familie kan passe henne hvis vi ikke får barnehageplass med en gang også... Problemet er at han er så ekstremt konfliktsky at vi aldri får snakket skikkelig om det. føler jeg bare står og lirer av meg argumenter og så går han bare med på dem... Prøvde å få snakke skikkelig om det i dag, han tok ikke øynene fra dataen: "Jeg orker ikke snakke om det akkurat nå". Jeg blir sliten, frustrert og får dårlig samvittighet fordi jeg føler jeg styrer hele greia... Vet ikke helt hva jeg vil med dette, men kanskje noen kan se litt objektivt på det og fortelle meg om jeg virker kontrollerende? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143399322-flyttekonflikt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå