Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min på 2,5 mnd har gått fra å besje flere!! ganger om dagen, til at det plutselig går maaange dager i mellom hver gang! Nå tror jeg det er 4 dager siden sist! Og i tillegg har han i stede begynt å tisse myyye... Og det lukter helt forferdelig! Hver gang han har tisset seg ut tror jeg det er besj, for det lukter sånn. + at babyer fiser jo... Men min baby har nå fått fjertlokt! Stygg! Lukter besj det og! Hva kan det her bety??? Kan lægg til at det ikke har vært noen endringer i kostholdet, han får pupp, tran og sukkervann noen ganger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det med bæsjingen er helt normalt. Det kan visstnok gå opptil 14 dager mellom hver bæsj for noen!

det med tisselukten aner jeg ikke....er ikke tran som gjør at det lukter da? det har ikke min fått (gir dråper, han ble helt panisk da jeg prøvde tran) så jeg vet ikke...

at både bæsjen og prompen begynner å lukte mer, er nok dessverre bare en kjensgjerning... min lille på 4mnd sender ut noen promper som lukter skikkelig magesjau, men sånn er det nok bare :)

Skrevet

Det med at det går lang tid mellom avføring er nok helt normat når han får morsmelk! Kan (utrolig nok) gå opptil 14 dager mellom hver gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...