Gå til innhold

har utrolig mye å være takknemlig for, men gremmes og griner likevel. Trenger hjelp til løsning damer!

Anbefalte innlegg

Mannen min har kjempelyst på båt. Jeg sier at jeg ikke vil ta opp mer i lån, men heller bruke ca de pengene båtlånet ville utgjort pr. mnd på hushjelp hver 14. dag. Jeg orker ikke ta alt arbeidet med hus og hjem alene lenger. Han kunne ikke akkurat argumentere i mot...

Jeg har sagt at jeg ikke vil ha det sånn som det er lenger. Fra høsten av vil jobben min komme til å ta mer tid. Han MÅ bare ta seg sammen.

Fortsetter under...

tusen takk for råd alle sammen, og ikke minst brøledamen som ga litt ekstra:) Og til siste svarer; vi har allerede båt som jeg vil selge og han beholde...kanskje skal jeg legge inn et ekstra ord for salg, slik at pengene kan gå til hushjelp:)

Skal lagre alle rådene til en dag jeg virkelig trenger det igjen, evt skal jeg benytte en roligere dag (som i dag) til å forsøke for n'te gang å ta opp problemet i rolige former... Skal oppdatere dere dersom det blir noe action.

God fredagskveld alle hjelpsomme damer som orket å "høre på" en surmaget gravid gråtedame:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...