Snart mamma <3 Skrevet 14. juli 2011 #1 Skrevet 14. juli 2011 Jeg sitter nå her med puppene ute, jeg... Lillegutt på 5 uker spiser HELE tiden, og sover veldig lite nå, omtrent halvparten av det han normalt gjør. Våkner opp og er såååååå sulten! Hvor lenge er det normalt at dette holder på? Har vært sånn de siste dagene nå! Hadde vært deilig å kunne komme seg bort fra sofan snart..
Ane Elise Skrevet 14. juli 2011 #2 Skrevet 14. juli 2011 Det variere fra person til person, her hos meg vart det i 5 hele dager Det var nesten jeg måtte gi opp og begynne å gi han mme, men holdt ut i det lengste takke å være min kjære mor som var her i den verste perioden Stå på! Hvis du er så sliten så sliten hva med å gi han mme ved siden av mm?!! Lykke til og hold ut. Det går over etter hvert =)
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 14. juli 2011 #3 Skrevet 14. juli 2011 De har gjerne økeperiode ved ca 1 mnd og ved 3-4 mnd. Jeg merket ikke noe til det første gangen fordi gutten spiste hver 1.5 timer (start til start) frem til 3 mnd, men sov lenge om natta. Ved 3 mnd hadde han perioder med 2 netter etter hverandre som han våknet for mat ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå