Gå til innhold

Henvisning Adipol

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har vært hos fastlegen min for å finne ut av hvordan jeg kan bli fulgt opp av Adipol. Har fastlege på Blindern og han hadde ikke hørt om det engang!..

Men i går fikk jeg brev fra risken om at jeg hadde fått fødeplass der. Har fastlegen sent søknad til Adipol også, eller må jeg sende søknad selv?

Ble veldig glad da jeg fikk brevet, men det er sååå lenge til jeg skal inn, ikke før i oktober. Ukene bare snegler seg avgårde :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143399084-henvisning-adipol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sendte inn søknad om fødeplass selv, og der nevnte jeg at jeg ønsket plass på Adipol.

Hvis legen din ikke har gjort dette kan du sende en e-post til [email protected] og høre hvordan du skal gå frem.

Mulig du bare kan sende en søknad om Adipol per post til sykehuset også.

Lykke til!

Hilsen en som går på Adipol i dag! :)

Hei,

som tropico skriver, kan du sende dem en e-post og søke om opptak til Adipol. Jeg ville gjort det med en gang hvis jeg var deg, for hvis du ikke har fått time før i oktober, høres det ikke ut som om det er Adipol du skal på (der får du oppfølging raskt og hyppig). Så send dem en e-post med en gang søk om plass så du kommer deg inn, jeg går deg selv, og anbefaler det veldig til overvektige som har mulighet til å delta.

Så heldig du var. Jeg trodde jo at legen hadde sent søknad, men ringte de i dag og det hadde han vist ikke gjort. Det stod bare Adipol ? på fødeplass-søknaden. Så skuffa over udugelig lege. Og hun jeg snakket med viste ikke om jeg kom til å få plass for det var så fult:( Håper på positivt svar fra de.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...